Wcześniej Adam był Digital Concept Directorem równolegle w Scholtz&Friends i Fatbaby. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywał w Leo Burnett Group w Warszawie i Frankfurcie. Jako Senior Art Director pracował również w Change Integrated oraz The Digitals.
Projekty Adama wielokrotnie zdobywały uznanie na polskich i światowych festiwalach reklamy. Adam jest współtwórcą kampanii Genetix Sound Studio, która dostała srebrne lwy w Cannes, kampanii Levi’s Antiform i „Before you enter”, obie nagrodzone brązem w Cannes oraz „No Ball No Fun”, która zdobyła brąz podczas Cannes Young Creatives. Co więcej, projekty Adama zdobyły nagrody w konkursach: Golden Drum (Grand Prix), Eurobest, ADC*E,
Zobacz również
The CUP, Epica, ADC*E Young European Creative w 2007 roku.
Adam tworzył kampanie m.in. dla Canal+, Milka, BMW, Wyborowa, Żywiec, Play, Plus, Allegro, PZU, PKO S.A., Opel, Fiat, Google, BBC UK, Skoda, Fiat, Żywiec.
W 180 Adam pracował już przy tworzeniu kreatywnej koncepcji dla Big Milka – niestandardowej kampanii #głowadogóry łączącej świat offline i online, ().
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Oprócz Big Milka, Adam w 180 pracuje dla takich marek jak Opel, Google, OBI oraz AXN.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poza pracą Adam rozwija swoje muzyczne pasje i gra w zespole Extra.
„Adam jest niezwykle kreatywną i uzdolnioną osobą o sporym doświadczeniu i co istotne – wyobraźni. Wszechstronne kompetencje Adama w obszarze digital oraz niestandardowe podejście przy tworzeniu komunikacji dla marek to cenne połączenie dla naszej agencji, która przy wszystkich projektach za cel stawia kreowanie ekscytacji marką” – komentuje Martin Winther, Associate Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.