Wraz z rozwojem kanału digital, wzrasta również znaczenie reklamy internetowej. Zwiększają się budżety przeznaczane na tę formę reklamy, a często staje się ona ważniejsza niż pozostałe kanały wykorzystywane w komunikacji. Na rynku tym istotnym graczem stało się Google. Na jego sieć reklamową składają się ponad dwa miliony witryn (również w wersji mobilnej), filmów i aplikacji, a sama sieć dociera do ponad 90% użytkowników internetu na całym świecie. Warto jest poznać ten ekosystem reklamowy i możliwości, jakie oferuje. Jeśli więc jesteś freelancerem lub pracujesz w małym przedsiębiorstwie i potrzebujesz zdobyć wiedzę z zakresu marketingu internetowego, a nie masz czasu na kursy czy samodzielne poszukiwanie wiedzy z różnych zagadnień, najnowszy AdBook jest właśnie dla Ciebie! Publikacja jest dobrym wprowadzeniem w temat marketingu internetowego i reklamy w sieci Google, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę niezbędną do promocji swoich produktów czy usług w internecie. Za powstanie poradnika odpowiedzialni są eksperci z agencji interaktywnej Verseo, którzy postanowili podzielić się swoją wiedzą i pasją i to w bardzo przystępnej formie, co jest dodatkowym atutem publikacji.
Dzięki AdBookowi poznasz podstawy marketingu internetowego i zalety prowadzenia kampanii w sieci reklamowej Google, a także wskazówki, jak robić to dobrze. Dowiesz się, czym są reklamy Google AdWords oraz usługi Google Hotel Ads i Google Merchant Center, a także zapoznasz się z rodzajami dostępnych formatów reklamowych, w tym Lightbox. Poradnik przybliża również możliwości i rodzaje reklamy w innych atrakcyjnych kanałach, w tym mediach społecznościowych, np. Facebook, LinkedIn i YouTube, oraz wprowadza w DSA – dynamiczne kampanie w sieci wyszukiwania.
Zobacz również
Z poradnika dowiemy się także, czym jest remarketing i jakie są jego typy oraz na czym polegają i do czego służą platformy do automatyzacji i optymalizacji kampanii online, np. DoubleClick by Google i Verseo Campaign Manager, oraz narzędzia analityczne jak Google Analytics. Ponadto znajdziemy w nim wiele przydatnych informacji na temat tego, jak promować aplikacje mobilne i które typy reklam najczęściej doprowadzają do instalacji aplikacji. Dodatkowo poruszona została kwestia podstawowych elementów optymalizacji stron internetowych. Ile kosztuje zlecenie usługi pozycjonowania strony www, dowiesz się natomiast z tego artykułu.
Dzięki dobrze poukładanej wiedzy, zawartej w publikacji, będziesz mógł samemu dobrać odpowiednie narzędzia do promocji oraz przeprowadzać i optymalizować kampanie. Publikacja zawiera także wiele przykładów, które z pewnością zainspirują Cię do działania.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, postawić swoje pierwsze kroki w kwestii reklamy internetowej, albo po prostu utrwalić posiadaną wiedzę, sięgnij bez wahania po najnowszy poradnik AdBook, który możesz ściągnąć za darmo na stronie verseo.pl/adbook2018/
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jeżeli posiadasz już doświadczenie w prowadzeniu kampanii online, np. z wykorzystaniem narzędzia Google AdWords, wtenczas dobrym pomysłem będzie odwiedzenie bloga Verseo, który oferuje mnóstwo wskazówek na temat tego, jak usprawnić swoje działania w tym zakresie. Warto zaznaczyć, że agencja Verseo tworzona jest przez wielu certyfikowanych specjalistów z zakresu Google AdWords i Google Analytics, a także posiada szerokie kompetencje w dziedzinie marketingu internetowego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing