Zobacz również
Adform, jedyna niezależna globalna platforma reklamowa do zarządzania wszystkimi aspektami cyfrowych kampanii, poinformowała o udostępnieniu swojego nowego pakietu produktów pod nazwą Adform FLOW.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zaprojektowany pod kątem intuicyjnej obsługi system ułatwia: planowanie, zakup oraz aktywację kampanii cyfrowych. Platforma Adform FLOW oferuje wszystko to, czego potrzebują marketerzy: DSP, DMP, SSP, DCO oraz serwer reklamowy, w jednym łatwym do użycia miejscu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzięki wyjątkowemu komfortowi użytkowania systemu oraz nawigacji poprawiającej współpracę na linii człowiek – komputer, Adform FLOW zapewnia obsługę tzw. rozszerzonej inteligencji (augmented intelligence) pozwalającej na uzyskanie jeszcze lepszych wyników biznesowych.
Wśród wyróżniających się funkcji Adform FLOW znajduje się:
- Płynna i w pełni zintegrowana obsługa procesu kampanii, na każdym jej etapie i we wszystkich kanałach,
- Technologia SaaS (oprogramowanie jako usługa), zapewniająca kontrolę i elastyczność; włączając otwarty interfejs programowania aplikacji (API) oraz modułowe komponenty platformy zwiększające kontrolę kosztów dzięki opłatom bazującym na licencjach,
- Gotowość uzyskania natychmiastowego efektu skali w oparciu o dane 1st party, w zgodzie z najnowszymi zasadami prywatności i nadchodzącej nowej rzeczywistości reklamowej w świecie bez plików cookie.
- Neutralność obsługiwanych mediów oraz brak konfliktu interesów, dostawca technologii nie jest właścicielem mediów, ani nie udostępnia danych o użytkownikach innych reklamodawców.
Badania przeprowadzone przez Adform we współpracy z Dynata (globalną internetową firmą badawczą z USA) obejmujące ponad tysiąc specjalistów marketingu cyfrowego wykazały, że blisko 74% ankietowanych chciałoby móc wydajnie kierować działaniami z poziomu pojedynczego interfejsu, gdzie wśród największych korzyści wymieniono optymalizację danych, obniżenie kosztów oraz pełną kontrolę działań.
Po ponad trzech latach prac oraz dwóch dekadach doświadczeń i wdrażania innowacji w branży ad tech stworzono Adform FLOW – oprogramowanie dla firm, służące do prowadzenia działań marketingowych w nowoczesny sposób. Jest to niezależna i zintegrowana platforma dającą zespołom marketingowym zwiększony poziom kontroli nad swoimi danymi, który nie był dostępny w ramach dotychczasowych rozwiązań rynkowych. System umożliwia indywidualną konfigurację, zapewniając transparentność, bezpieczeństwo i płynne zarządzanie działaniami marketingowymi.
Zespoły zajmujące się marketingiem cyfrowym od dawna zmagały się z widocznym brakiem efektywności zastosowania wielu różnych rozwiązań martechowych i adtechowych. W obecnej rzeczywistości gospodarczej wydajność staje się coraz bardziej istotnym elementem. Niektóre firmy korzystają z zamkniętych rozwiązań tzw. walled gardens natomiast inne, z różnym dla nich skutkiem, podjęły próbę połączenia ze sobą najlepszych niszowych technologii.
Adform FLOW zapewnia bogactwo złożonych funkcjonalności pojedynczego narzędzia ze skalą, łatwością użycia i wydajnością rozwiązań największych platform z kategorii „walled gardens”.
– Jestem pod wrażeniem tego, jak Adform rozwija swoją platformę. Zauważamy jednocześnie istotny wzrost poziomu wydajności. Dzięki takim rozwiązaniom dostrzegam strategiczne korzyści, szczególnie w czasach, gdy złożona sytuacja na rynku zbiega się z rosnącą potrzebą zastosowania identyfikatorów tzw. 1st party – ta możliwość wyróżnienia się na rynku zdaje się mieć kluczowe znaczenie – powiedział Samir Shah, partner zarządzający ds. danych i technologii programatycznych w Zenith Optimedia Group.
– Obecnie zespoły marketingowe potrzebują kompleksowego rozwiązania, które mogą dostosowywać do swoich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że możemy zaoferować naszym klientom dużą wartość dodaną, umożliwiając im robienie rzeczy, które dotychczas były niemożliwe – stwierdził Troels Jensen, dyrektor generalny Adform. Jako jedyna niezależna, w pełni zintegrowana platforma marketingowa, Adform zapewnia transparentność, prywatność i własność danych. Dzięki sprostaniu tym wyzwaniom, klienci Adform zyskują na korzystaniu z unikalnej architektury Adform FLOW i mogą uzyskiwać znacznie lepsze wyniki.
Adform
Adform to jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa stworzona pod kątem współczesnych działań marketingowych. Unikatowa technologia dla marketerów – Adform FLOW – zapewnia najwyższej klasy komfort użytkowania oraz skalowalną, modułową i otwartą architekturę, umożliwiając płynne prowadzenie działań reklamowych na wszystkich etapach cyklu życia kampanii. Platforma zapewnia klientom lepszą kontrolę i przejrzystość w zakresie ich działań reklamowych, włączając ponadto prawo własności do wszystkich danych używanych w kampaniach. Od roku 2002, firma Adform opracowuje technologie służące poprawie współpracy na linii człowiek – maszyna oraz zastosowaniu tzw. rozszerzonej inteligencji, poprawiając wyniki biznesowe swoich klientów na całym świecie.
Więcej informacji na stronie: www.adform.com