Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: Carat Polska, Isobar Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.
Oryginalność w nowej formie. NMD to kolekcja lifestylowa, która składa hołd najwspanialszym chwilom historii adidas. Model NMD łączy to co najcenniejsze, czyli historię marki z najnowszymi zdobyczami technologii boost i primeknit tworząc miejski styl przyszłości.
Zobacz również
Dla marki adidas, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska przygotowały aktywację wykorzystującą Wirtualną Rzeczywistość. Model NMD odwołuje się do biegowych korzeni marki, a ultra nowoczesny design nawiązuje do japońskich trendów w modzie. Wykorzystując potencjał Wirtualnej Rzeczywistości przygotowany został spacer ulicami Tokio. Obecni w sklepie w którym znajdowała się instalacja NMD VR Tokyo Tour mogli przymierzyć model NMD i w nich poczuć klimat metropolii. Wystarczy założyć okulary VR i ruszyć na przechadzkę zatłoczonymi ulicami Tokio.
W kampanii został wykorzystany nagrany w 360, który dzięki specjalne aplikacji był synchronizowany z działaniem bieżni, po której poruszał się użytkownik. Aktywacja byłą dostępna w dniach 14.04 do 27.04 w 3 sklepach Sizeer (Warszawa- Złote Tarasy, Kraków- Galeria Krakowska, Katowice- Silesia City Center).
Za koncepcję oraz realizację aktywacji NMD_VR Tokyo_Tour odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar Polska, Carat Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing