TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

adidas inspiruje świat kobiecego futbolu do pokonywania barier i dostrzegania możliwości

O autorze
2 min czytania 2021-10-15

Marka adidas przedstawia kolejną odsłonę kampanii Impossible Is Nothing, wspierając kobiecą piłkę nożną i sprawiając, by pasjonatki futbolu mogły zostać zauważone i docenione. To cel, który marka adidas realizuje na co dzień. Żeby to podkreślić, adidas wraz z piłkarkami i influencerkami przejmą na jeden dzień portal newonce.sport, poświęcając wszystkie treści w stu procentach piłce nożnej kobiet.

Kampania Impossible Is Nothing od 2004 roku w swoich kolejnych odsłonach urzeczywistnia postawę, którą adidas dzieli ze sportowcami na całym świecie – pragnienie, by iść dalej, przekraczać granice, lecz także dostrzegać nieoczywiste możliwości w otaczającej nas rzeczywistości. Dlatego też nieprzerwanie celem kampanii, jak i marki adidas, jest buntowniczy optymizm, pozwalający budować lepszą przyszłość oraz widzieć możliwości tam, gdzie niektórzy widzą niemożliwe.

Narracją marki adidas jest wspieranie kobiecej piłki nożnej w dążeniu do zwiększenia jej świadomości w opinii publicznej, zachowując motyw kampanii, którym jest dostrzeganie nieoczywistych możliwości. Czytając i słuchając o bohaterkach kampanii, jej odbiorcy mogą dostrzec ludzkie historie pełne motywacji i zamiłowania do sportu, które napędzają każdego dnia zawodniczki tej dyscypliny do realizowania swojej pasji, jaką jest piłka nożna.

W ramach tych działań adidas zaplanował „takeover” newonce.sport, czyli przejęcie na jeden dzień portalu, by w pełni oddać go w ręce kobiet. 14 października czytelnicy będą mogli zapozna się z wieloma interesującymi historiami dotyczącymi kobiecego sportu, w szczególności piłki nożnej – tej tematyce będą poświęcone wszystkie treści, jakie tego dnia pojawią się na portalu. Bohaterkami artykułów będą m.in. zawodniczki drużyny Legia Ladies, a także czołowe polskie piłkarki: Paulina Dudek i Ola Rompa (Sikora). Preludium do tego była poranna audycja Bolesny Poranek w newonce.radio, która odbyła się 6 października. Również została przejęta przez kobiety i poświęcona kobiecej pice nożnej. Prowadzącymi były Sworo i Tycjana, a ich rozmówczyniami: piłkarka reprezentacji Polski Gosia Grec, kapitanka drużyny Legia Ladies Magda Zduńczyk oraz influencerka Red Lipstick Monster.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii Impossible Is Nothing powstaną także wyjątkowe kibicowskie gadżety: szaliki zaprojektowane przez znaną ilustratorkę Magdalenę Pankiewicz. Ich trzy warianty będą odnosić się do manifestów kampanii Impossible Is Nothing: „Równe Szanse”, „Duch Drużyny” oraz „Inspiracja Dla Młodych”. Szaliki trafią do influencerek, którym bliskie są te wartości, aby mogły je zamanifestować na swoich profilach i tym samym wesprzeć młode piłkarki w realizacji ich pasji. Sprawić, by były widoczne.

Impossible Is Nothing jest również kolejną okazją do współpracy adidas z Legia Ladies – kobiecą sekcją piłki nożnej Legia Soccer Schools. Część zawodniczek była już bohaterkami kampanii „Tworzymy ją razem” promującej nową koszulkę Legii Warszawa na sezon 2021/2022. Tym razem kibice będą mogli jeszcze lepiej poznać kobiecą piłkę nożną, o której z roku na rok robi się coraz głośniej. Częścią kampanii będzie również połączenie sił z projektem adidas Breaking Barriers – inicjatywą firmy adidas do przełamywania barier sportowych, z którymi borykają się kobiety i dziewczęta w całej Europie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

image_processing20211012-698399-1l43kcy.jpeg

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

adidas angażuje się w kobiecy futbol także jako ekskluzywny, globalny sponsor transmisji Ligi Mistrzyń UEFA. Dzięki tym działaniom mecze kobiecej piłki będą mogły trafiać do jeszcze szerszej publiczności – co podobnie jak obecna odsłona kampanii Impossible Is Nothing ma na celu dalsze budowanie w świadomości kibiców pozycji kobiecej piłki nożnej.