Marka adidas przedstawia kolejną odsłonę kampanii Impossible Is Nothing, wspierając kobiecą piłkę nożną i sprawiając, by pasjonatki futbolu mogły zostać zauważone i docenione. To cel, który marka adidas realizuje na co dzień. Żeby to podkreślić, adidas wraz z piłkarkami i influencerkami przejmą na jeden dzień portal newonce.sport, poświęcając wszystkie treści w stu procentach piłce nożnej kobiet.
Kampania Impossible Is Nothing od 2004 roku w swoich kolejnych odsłonach urzeczywistnia postawę, którą adidas dzieli ze sportowcami na całym świecie – pragnienie, by iść dalej, przekraczać granice, lecz także dostrzegać nieoczywiste możliwości w otaczającej nas rzeczywistości. Dlatego też nieprzerwanie celem kampanii, jak i marki adidas, jest buntowniczy optymizm, pozwalający budować lepszą przyszłość oraz widzieć możliwości tam, gdzie niektórzy widzą niemożliwe.
Zobacz również
Narracją marki adidas jest wspieranie kobiecej piłki nożnej w dążeniu do zwiększenia jej świadomości w opinii publicznej, zachowując motyw kampanii, którym jest dostrzeganie nieoczywistych możliwości. Czytając i słuchając o bohaterkach kampanii, jej odbiorcy mogą dostrzec ludzkie historie pełne motywacji i zamiłowania do sportu, które napędzają każdego dnia zawodniczki tej dyscypliny do realizowania swojej pasji, jaką jest piłka nożna.
W ramach tych działań adidas zaplanował „takeover” newonce.sport, czyli przejęcie na jeden dzień portalu, by w pełni oddać go w ręce kobiet. 14 października czytelnicy będą mogli zapozna się z wieloma interesującymi historiami dotyczącymi kobiecego sportu, w szczególności piłki nożnej – tej tematyce będą poświęcone wszystkie treści, jakie tego dnia pojawią się na portalu. Bohaterkami artykułów będą m.in. zawodniczki drużyny Legia Ladies, a także czołowe polskie piłkarki: Paulina Dudek i Ola Rompa (Sikora). Preludium do tego była poranna audycja Bolesny Poranek w newonce.radio, która odbyła się 6 października. Również została przejęta przez kobiety i poświęcona kobiecej pice nożnej. Prowadzącymi były Sworo i Tycjana, a ich rozmówczyniami: piłkarka reprezentacji Polski Gosia Grec, kapitanka drużyny Legia Ladies Magda Zduńczyk oraz influencerka Red Lipstick Monster.
W ramach kampanii Impossible Is Nothing powstaną także wyjątkowe kibicowskie gadżety: szaliki zaprojektowane przez znaną ilustratorkę Magdalenę Pankiewicz. Ich trzy warianty będą odnosić się do manifestów kampanii Impossible Is Nothing: „Równe Szanse”, „Duch Drużyny” oraz „Inspiracja Dla Młodych”. Szaliki trafią do influencerek, którym bliskie są te wartości, aby mogły je zamanifestować na swoich profilach i tym samym wesprzeć młode piłkarki w realizacji ich pasji. Sprawić, by były widoczne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Impossible Is Nothing jest również kolejną okazją do współpracy adidas z Legia Ladies – kobiecą sekcją piłki nożnej Legia Soccer Schools. Część zawodniczek była już bohaterkami kampanii „Tworzymy ją razem” promującej nową koszulkę Legii Warszawa na sezon 2021/2022. Tym razem kibice będą mogli jeszcze lepiej poznać kobiecą piłkę nożną, o której z roku na rok robi się coraz głośniej. Częścią kampanii będzie również połączenie sił z projektem adidas Breaking Barriers – inicjatywą firmy adidas do przełamywania barier sportowych, z którymi borykają się kobiety i dziewczęta w całej Europie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
adidas angażuje się w kobiecy futbol także jako ekskluzywny, globalny sponsor transmisji Ligi Mistrzyń UEFA. Dzięki tym działaniom mecze kobiecej piłki będą mogły trafiać do jeszcze szerszej publiczności – co podobnie jak obecna odsłona kampanii Impossible Is Nothing ma na celu dalsze budowanie w świadomości kibiców pozycji kobiecej piłki nożnej.