Umowa obejmuje współpracę dla wszystkich kategorii, czyli adidas Running, adidas Women, adidas Football oraz adidas Originals.
Tailor Made PR współpracuje z adidas Poland od 2011 roku, ale za całościową obsługę w zakresie PR i Social Media odpowiada od 2015 roku. W ramach nowej umowy agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacyjnych oraz za ich wdrożenia w zakresie relacji mediowych, współpracy z influencerami, eventów i dodatkowych akcji specjalnych. Tworzy także lokalny kontent wykorzystywany w kanałach społecznościowych adidas. W ramach obsługi prowadzony jest również showroom dla dziennikarzy, stylistów i liderów opinii w siedzibie Tailor Made PR w Alejach Ujazdowskich w Warszawie.
Zobacz również
Teamem ekspertów w zakresie PR i Social Media wewnątrz Tailor Made PR zarządzają: Monika Albekier na stanowisku PR Account Manager oraz Michał Maliński jako Head of Social.
Dominika Zioło, Client Service Director w Tailor Made PR mówi: “Nasza agencja to miejsce, w którym specjalizujemy w się w komunikacji life-style, zarówno w kanałach Social Media, jak i w zakresie public relations. Doskonale budujemy także relacje z liderami opinii, co procentuje w działaniach komunikacyjnych dla naszych klientów. Przed nami kolejne wyzwania z adidas, jeszcze ambitniejsze cele do zrealizowania. To będzie dobry rok!”
Tailor Made PR obsługuje w zakresie Social Media i PR kilkunastu klientów z kategorii life-style. Poza adidas należą do nich marki z portfolio takich koncernów jak: Mattel (m.in. Barbie, Fisher-Price), Kompania Piwowarska (m.in. Żubr, Lech, Tyskie), PZ Cussons (m.in. Luksja, Carex). Agencja prowadzi także globalną komunikację Social Media dla gry „Sniper Ghost Warrior” należącej do Ci Games.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing