Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu.
O autorze
1 min czytania 2017-02-22

Podczas eventu odbył się pokaz mody sportowej podczas którego w rolę modelek wcieliły się trenerki adidas Warsaw Runners, które prezentowy nowy model obuwia oraz nową kolekcję ubrać z linii adidas women. Każda z trenerek prezentowała jedną z cech jakie prezentuje nowy model obuwia biegowego: energię, prędkość, lekkość oraz styl. Na spotkaniu nie zabrakło również ambasadorek adidas w Polsce. Uczestnicy eventu mogli spotkać na nim m.in. Ewę Chodakowską czy Jessicę Mercedes.

Uczestnicy eventu mieli możliwość wejść w interakcję z produktem poprzez dedykowane rozwiązania technologiczne przygotowane poprzez Posterscope Polska, a także oprawę świetlną.

Przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X posiada miękką cholewkę Primeknit, która naturalnie dopasowuje się do zmieniającego się w tracie ruchu kształtu kobiecej stopy. Dynamikę biegu wspiera podeszwa środkowa zbudowana z pianki BOOST™. BOOST™ to a technologia adidas, która zapewnia miękką i sprężystą amortyzację, a zarazem największy zwrot energii ze wszystkich materiałów używanych do tworzenia butów biegowych. Doskonale sprawdza się w każdych warunkach pogodowych (zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach) i jest niebywale trwała, zachowując swoje właściwości nawet po 1500 km. But wyposażony jest także w charakterystyczny, dynamiczny łuk.

Unikalna konstrukcja zrobiona z rozciągliwej siatki, zapewnia dodatkowe wsparcie na podbiciu stopy. Struktura materiału w obszarze palców zapewnia lepszą wentylację, co przekłada się na komfort biegu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za zorganizowanie eventu odpowiadał Posterscope Polska oraz agencja Tailor Made PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing