adidas wprowadza na rynek nową kategorię ubrań – adidas Sportswear

adidas Sportswear to kategoria ubrań, która wypełnia przestrzeń pomiędzy dedykowanym do zastosowań sportowych adidas Performance, a adidas Originals, czyli ubraniami stworzonymi do chodzenia na co dzień. Twarzą marki jest gwiazda serialu „Wednesday” – Jenna Ortega.
O autorze
2 min czytania 2023-03-03

Nowa odsłona marki adidas

Niedawno adidas ogłosił stworzenie nowej marki – adidas Sportswear, która ma być unikalnym połączeniem sportowego luzu z eklektycznym stylem ulicznym, uwielbianym przez pokolenie Z. Kolekcję Sportswear wyróżnia mocna kolorystyka, uniseksualne kroje oraz nacisk na komfort i bezkompromisową wygodę.

Co w niej znajdziemy? Wszystko. Od sneakersów, przez stylowe bluzy z kołnierzykiem, aż po ultra miękkie, dresowe spodnie. A każda część garderoby jest na tyle uniwersalna, by można ją było swobodnie łączyć z innymi elementami outfitu.

Linia adidas Sportswear zadebiutowała w ramach kolekcji Spring Summer 2023, która obejmuje ubrania z inspirowanej piłką nożną serii Tiro Suit Up, model butów AVRYN, a także serie Express Dress, Express Jersey i Coach Jacket.

Jenna Ortega promuje adidas Sportswear

Twarzą globalnej kampanii promującej kategorię została Jenna Ortega – netflixowa Wednesday z serialu o tym samym tytule. To nie przypadek, że adidas wybrał ją na promotorkę kampanii — aktorka jest światową ikoną Generacji Z.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzięki nowym doświadczeniom uczę się i odkrywam coraz więcej stron siebie. Jestem wielką zwolenniczką wyrażania swoich dążeń, pasji i wartości – czy to poprzez to, co robię, czy to, co noszę, czy to, co wspieram. Dlatego byłam tak podekscytowana współpracą z adidas podczas nowej kampanii – mówi Jenna Ortega.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Polscy influencerzy w kampanii adidas „Wszystkie wersje Ciebie”

W polskiej odsłonie kampanii realizowanej przez VMLY&R Poland, pod hasłem „Wszystkie wersje Ciebie” udział wzięli: Kuba Moder, Łukasz Bogusławkski (Lookashh) i Oliwia Misztal, którzy wspólnie z marką udowadniają, że wygoda i styl nie muszą się wykluczać, a ubrania adidas Sprotswear pasują do Ciebie bez względu na nastrój czy okazje. Kampanię na platformach eObuwie i Modivo wspierają: Kasia Sawczuk, Evelina Ross i bracia Twins Style. Produkcję zrealizowała Papaya.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Atrakcje dla fanów marki adidas

W ramach kampanii stworzony został również filtr (gra) na TikToka pod nazwą „Twoja Wersja”, w którym użytkownicy mają możliwość własnej interpretacji hasła „Wszystkie Wersje Ciebie”, pokazując siebiew wylosowanej przez algorytm, zaskakującej sytuacji. Filtr na TikToka został stworzony przez Lens That.

W ramach wsparcia kampanii adidas przygotował dodatkowe atrakcje. Za zakupy oznaczonych produktów z kolekcji Sportswear na klientów czekają kody z kwartalnym dostępem do newonce.club, a także vouchery Google Play. To niepowtarzalna okazja, by zapoznać się z materiałami ulubionych twórców lub poznać nowe treści. Pierwsze 10 osób otrzyma również dodatkowy prezent.

Akcja premiowa dotyczy zakupów dokonanych w stacjonarnym sklepie adidas Warszawa przy ul. Marszałkowskiej 124/122. Szczegóły oferty w sklepie.

Kolekcja adidas Sportswear SS23 jest już dostępna na adidas.pl/sportswear i w wybranych sklepach stacjonarnych.