Od 1994 roku nieustannie przesuwamy granice innowacji w projektach naszych butów PREDATOR, co sprawia, że but pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o technologię w piłce nożnej. Ale PREDATOR to coś więcej niż tylko buty piłkarskie. To synonim legendarnych piłkarskich momentów, który jest noszony przez najlepszych piłkarzy. PREDATOR będzie nadal symbolem tego dziedzictwa i wraz z nowym pokoleniem graczy będzie udowadniać, że Impossible Is Nothing, zarówno na boisku, jak i poza nim – mówi Artur Markowski, senior product manager w adidas.
Zobacz również
PREDATOR przyzwyczaił nas przez lata do nieustannej ewolucji. Tym razem w nowych PREDATOR EDGE adidas po raz pierwszy wprowadza ZONE SKIN – przełomową innowację, która zapewnia stabilizację i dynamiczną przyczepność, wspierając szybkie ruchy na boisku. Strategicznie rozmieszczone gumowane żebra w czterech strefach kontroli na śródstopiu oraz palcach optymalizują kontrolę piłki, zapewniając graczom przewagę nad przeciwnikiem i zwiększenie pewności siebie podczas gry.
Nowo opracowany system FACET FRAME na podeszwie buta zapewnia stabilizację i przyczepność, co pozwala na wykonywanie dynamicznych ruchów na boisku. Dodatkowo, wyważona konstrukcja POWER FACET przenosi ciężar na przednią część buta, optymalizując transfer siły podczas uderzenia piłki.
But wykończony jest oddychającą konstrukcją kołnierza FACET FIT – dwuczęściowym, elastycznym kołnierzem PRIMEKNIT, który zapewnia komfort, oddychalność, łatwość wkładania i bezpieczną blokadę stopy podczas gry.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozpoczynając przełomowy rok dla piłki nożnej, w którym odbędą się m.in. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej kobiet UEFA 2022, legenda PREDATOR jest kultywowana przez nową generację zawodniczek i zawodników, którzy zostawią po sobie ślad w historii. PREDATOR EDGE będzie noszony przez czołowe piłkarki na świecie, w tym Wendie Renard, Christiane Endler, Abby Dahlkemper oraz Toni Duggan. Każda z zawodniczek łamie stereotypy i zmienia postrzeganie kobiecej piłki nożnej. Kampania będzie również wspierana globalnie przez Davida Beckhama, Paula Pogbę, Zinedine’a Zidane’a oraz Gianluigiego Donnarummę. Spośród polskich zawodniczek i zawodników w PREDATOR EDGE będą grać m.in. Paulina Dudek, Sylwia Matysik, Łukasz Fabiański i Jan Bednarek.
PREDATOR EDGE oznacza nowe korki piłkarskie na nową erę piłki nożnej. Kiedy je zakładam, czuję się silna – jakbym mogła osiągnąć wszystko zarówno na boisku, jak i poza nim. Chcę pomóc graczom na całym świecie zobaczyć możliwości tam, gdzie inni widzą niemożliwe – mówi Wendie Rendard, Olympique Lyon.
W ramach aktywacji na polskim rynku zaplanowana jest publikacja contentu wideo z udziałem Pauliny Dudek i Łukasza Fabiańskiego, a także działania w social media, ze szczególnym uwzględnieniem TikToka. We współpracy adidas z R-GOL.com, TikToker LukiPoland i jego goście (m.in. Paulina Dudek i Łukasz Fabiański) zmierzą się z legendarnymi bramkami zdobytymi w butach adidas PREDATOR, jak np. wolej Zinedine’a Zidane’a w finale Ligi Mistrzów czy celny strzał Davida Beckhama z własnej połowy w barwach Manchesteru United.
adidas kontynuuje swoją wizję tworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich, tym razem przez pryzmat tego, co umożliwia sport, bez względu na płeć czy wiek. W ramach współpracy z UEFA Women’s Football, UEFA i adidas Football Collective, powstają wyjątkowe inicjatywy mające na celu zapewnienie większego dostępu do sportu dla wszystkich, od amatorów po topowych zawodników.
adidas PREDATOR EDGE jest dostępny na adidas.pl.
VMLY&R jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej, realizację wideo, wysyłkę kreatywną, działania PR, współpracę z partnerami oraz influencerami.