Za ten niesamowity projekt odpowiada agencja Giant Spoon, która ma na swoim koncie m.in. reprodukcje miasteczka z serialu „Westworld” czy kilka akcji promocyjnych dla „Gry o tron”. Teraz na zlecenie Adobe, firma odtworzyła biuro agencji reklamowej z lat 90.
Zobacz również
Owe biuro zostało podzielone na trzy pokoje, w których zadbano o najmniejsze szczegóły, by jak najbardziej oddać ducha tamtych lat. W pomieszczeniach znalazły się m.in. kiczowate plakaty, dyskietki, wizytowniki obrotowe marki Rodolex czy maleńkie i zarazem grube monitory komputerowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Celem stworzenia nietypowego projektu było pokazanie, jak technologia zmieniła nasze życie i usprawniła pracę wielu branż, w tym kreatywnej. Co więcej, odtworzenie biura z lat 90. miało też za zadanie nadać znaczenia 25-lecia powstania pierwszej reklamy banerowej, którą stworzono na zlecenie Pizzy Hut.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Projekt został zaprezentowany podczas tegorocznej konferencji Adobe Summit.
PS
Pepsi też postanowiła cofnąć się czasie – we wrześniu 2018 roku wprowadziła limitowaną edycję opakowań z lat 60.
PS2
Zachęcamy też zerknięcia na nasz cykl “Kreatywne przestrzenie”, w którym prezentujemy biura znanych agencji.