Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Adrian Serafin w Carat Polska

Do zespołu domu mediowego Carat Polska dołącza Adrian Serafin, obejmując stanowisko Content Marketing Managera, będzie odpowiedzialny za rozwój House of Content – narzędzia wchodzącego w skład ekosystemu produktów cyfrowych z pogranicza mediów, kreacji, technologii i data science.
O autorze
1 min czytania 2015-09-30

Na nowym stanowisku Adrian będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii content marketingowych dla klientów domu mediowego oraz za ich wdrożenie. Do jego obowiązków należy również opracowywanie, przygotowywanie, koordynowanie powstawania treści ze szczególnym nastawieniem na projekty wykorzystujące media digital.  

Serafin ma ponad 6 letnie doświadczenie w branży interaktywnej. Przez ostatnie 2 lata pełnił funkcję Head of Social w agencji Havas Worldwide Warsaw, gdzie realizował kampanie m.in dla: Coca Cola, Samsung, Orange, Loreal. W trakcie swojej kariery zawodowej miał okazję pracować m.in.: dla klientów Robert Burneika Sports oraz Trec Nutrition. Współtworzył nagradzaną Golden Arrow (kat. Open) i KTR (kat. Kampania) kampanię FMCG „Kurka Wolna” dla klienta Polskie Fermy Grupa Producentów Sp. z o.o. 

House of Content to autorski produkt przygotowany przez Carat Polska, który wpisuje się w światowy trend inbound marketing, w którym marka staje się twórcą i wydawcą treści. Długofalowe strategie rozliczane są w modelu efektywnościowym, opartym o specjalistyczne działania SEO. Gwarantuje dopasowaną strategię contentową, mierzalne KPI, wzrost efektywności kosztowej poprzez monitoring działań w czasie rzeczywistym. 

Carat Polska już od kilkunastu lat tworzy i rozwija lokalne oraz globalne narzędzia wspomagające planowanie mediów, tak aby zoptymalizować kampanie i uzyskać możliwie największy zwrot z inwestycji reklamowych klientów (m.in. Consumer Connection System, Integrated Communications Planning). Domeną Caratu jest autorskie podejście do tworzenia strategii mediowych, poszukiwanie nowych dróg dotarcia oraz tworzenie niestandardowych narzędzi wspomagających optymalizację komunikacji. W skład narzędzi House of Products wchodzą:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– House of Loop to autorski produkt umożliwiający optymalizację planowania mediów w oparciu o pogłębione, jakościowe badania Internetu, w tym zaawansowane analizy blogosfery i social media. Tworzone w oparciu o autorski produkt social customer care, SocialPylon oraz rynkowych liderów branży monitoringu Internetu, w tym SoTrender, Sentione czy Brand24.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– House of Apps platforma będąca innowacyjnym i unikatowym narzędziem do agregowania wszelkich rozwiązań technologicznych przygotowanych dla klientów grupy z wielu kategorii rynkowych, m.in.: FMCG, motoryzacja, beauty&fashion, kids, retail. Platforma dostarcza informacji zarówno o aplikacjach typu social, mobile jak i zaawansowanych serwisach o profilu e-commerce, e-learning.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– House of Content to autorski produkt przygotowany przez Carat Polska, który wpisuje się w światowy trend inbound marketing, w którym marka staje się twórcą i wydawcą treści. Długofalowe strategie rozliczane są w modelu efektywnościowym, opartym o specjalistyczne działania SEO. Gwarantuje dopasowaną strategię contentową, mierzalne KPI, wzrost efektywności kosztowej poprzez monitoring działań w czasie rzeczywistym.