Adrianna Czechowska krajową zwyciężczynią tegorocznej edycji Red Bull Basement

Adrianna Czechowska krajową zwyciężczynią tegorocznej edycji Red Bull Basement
Wspierany sztuczną inteligencją program do rozwiązywania problemów prawnych został wytypowany do reprezentowania Polski na arenie międzynarodowej.
O autorze
1 min czytania 2024-11-18

16 listopada w Warszawie miał miejsce krajowy finał globalnego projektu Red Bull Basement, podczas którego jury złożone ze specjalistów wyłoniło pomysł, który zaprezentowany zostanie na finałach globalnych w Tokio już 5 grudnia.

W składzie sędziowskim, który oceniał prezentacje i udzielał cennego feedbacku zasiedli profesjonaliści w tematach sztucznej inteligencji tacy jak Petros Psyllos, elektronik, innowator i programista czy Adrian Kilar, stojący za programem MÓWI KAMERA, który na bieżąco przedstawia widzom wszelkie nowinki technologiczne, a także projektantka przestrzeni i badaczka – Joanna Jurga i Łukasz Serek, Channel Manager w firmie AMD z ponad 13-letnim doświadczeniem.

Pierwsze miejsce zajęła Adrianna Czechowska z pomysłem LAWGIC, na który wpadła wraz ze swoim zespołem: Arturem Willońskim i Cyan Ching. Koncept opiera się na inteligentnym chatbocie, który ma za zadanie rozwiązywać, bądź tłumaczyć wymogi i problemy prawne, z którymi mogą się borykać małe lub nowopowstałe firmy. Program analizuje dane w czasie rzeczywistym, w dużej mierze wykorzystując możliwości sztucznej inteligencji i proponując poprawne, a przede wszystkim nieskomplikowane rozwiązania.

– Bardzo bym chciała, żeby to było narzędzie dla wszystkich, żeby osoba, która nie ma pojęcia o prawie była w stanie zrozumieć, co musi zrobić, jakie wymogi spełnić, albo co podpisać. Uważam, że jest to ważne, żeby się w tym orientować, a jest to bardzo skomplikowane – nie wystarczająco łatwe dla przeciętnej osoby. A jeżeli chcemy wdrażać innowacje, to jest to kluczowe, aby to uwzględnić – mówiła Adrianna, tuż po ogłoszeniu wyników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwyciężczyni już 5 grudnia wyruszy na globalne finały organizowane w Tokio, gdzie będzie miała szansę na zaprezentowanie swojego konceptu podczas hackathonu wraz z uczestnikami z ponad 40 innych krajów. Nagrodą główną jest 3-tygodniowy wyjazd szkoleniowy do USA i wsparcie mentoringowe w Dolinie Krzemowej, gdzie zwycięzcy będą mogli rozwijać swoje projekt pod okiem specjalistów w branżach technologicznych, startupowych i biznesowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się