Obok bieżącego zarządzania strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy, do zadań Adrianny należy też m.in. rozwinięcie nowoczesnych narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparcie zespołu sprzedaży. Dołączenie Adrianny Morze do DB Schenker oznacza również integrację dwóch zespołów, które do tej pory funkcjonowały w strukturze firmy oddzielnie – marketingu i komunikacji.
Adrianna Morze do DB Schenker przechodzi z FM Logistic, gdzie na stanowisku kierownika ds. marketingu i komunikacji odpowiedzialna była za kreację i implementację strategii komunikacji oraz bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry).
Zobacz również
Wcześniej Adrianna Morze pracowała na stanowisku senior PR managera w agencji Ogilvy PR (Cohn&Wolfe), a także w Havas PR, prowadząc projekty głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej.
Monika Pachniak-Radzińska, dotychczasowa dyrektor komunikacji w klastrze NEE DB Schenker, objęła stanowisko doradcy zarządu ds. komunikacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]