Adrianna Stępniewska objęła stanowisko head of LEGO REEMEA w Initiative Junior, globalnego brandu IPG Mediabrands, dedykowanego obsłudze tego kultowego producenta klocków i zabawek dla dzieci. Jest to nowe stanowisko strategiczne w strukturach grupy. Stępniewska będzie odpowiedzialna za komunikację LEGO na kilkunastu rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i w Afryce, w tym m.in. w Polsce, na Ukrainie, Rosji, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji, w Grecji, w Bułgarii, w Turcji oraz w RPA. W pracy będzie ją wspierał dedykowany zespół złożony ze specjalistów Initiative Junior, umiejscowiony w Pradze.
W strukturach IPG Mediabrands będzie raportowała bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO IPG Mediabrands CEE.
Zobacz również
Ostatnio Stępniewska związana była z domem mediowych Zenith (Publicis Media), gdzie od 2015 r. pełniła funkcję Account Directora. Pracowała w zespołach odpowiadających za region CEE dla takich marketerów jak m.in.: Electrolux, LVHM, 3M oraz Daimler. Lokalnie opiekowała się zespołami obsługującymi m.in. koncerny L’Oreal, Obi, Credit Agricole. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała także w takich firmach jak Red Age, OMD Poland.