Adrianna Stępniewska dołączyła do regionalnego zespołu IPG Mediabrands

W strukturach grupy stworzono nowe stanowisko szefa hubu obsługującego LEGO, odpowiedzialnego za region REEMEA w Initiative Junior. Funkcję tę objęła Adrianna Stępniewska, manager z wieloletnim doświadczeniem pracy w branży reklamowo-marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2020-06-16

Adrianna Stępniewska objęła stanowisko head of  LEGO REEMEA w Initiative Junior, globalnego brandu IPG Mediabrands, dedykowanego obsłudze tego kultowego producenta klocków i zabawek dla dzieci. Jest to nowe stanowisko strategiczne w strukturach grupy. Stępniewska będzie odpowiedzialna za komunikację LEGO na kilkunastu rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i w Afryce, w tym m.in. w Polsce, na Ukrainie, Rosji, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji, w Grecji, w Bułgarii, w Turcji oraz w RPA. W pracy będzie ją wspierał dedykowany zespół złożony ze specjalistów Initiative Junior, umiejscowiony w Pradze.

W strukturach IPG Mediabrands będzie raportowała bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO IPG Mediabrands CEE. 

Ostatnio Stępniewska związana była z domem mediowych Zenith (Publicis Media), gdzie od 2015 r. pełniła funkcję Account Directora. Pracowała w zespołach odpowiadających za region CEE dla takich marketerów jak m.in.: Electrolux, LVHM, 3M oraz Daimler. Lokalnie opiekowała się zespołami obsługującymi m.in. koncerny L’Oreal, Obi, Credit Agricole.  Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała także w takich firmach jak Red Age, OMD Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj