Nie oznacza to jednak rezygnacji z modelu flat fee, który nadal będzie wspierany.
W realizacji tego planu pomaga fakt, że AdTaily zarządza powierzchniami i siłami sprzedażowymi sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl.
Zobacz również
“Dzięki sieci PayPer mamy także dostęp do nowych formatów reklamowych” – mówi Magdalena Wasilewska, dyrektor sprzedaży AdTaily.
Testowane są również nowe narzędzia, które pozwolą zaspokoić potrzeby większych reklamodawców – jak Struq, umożliwiający personalizowanie i retargeting reklam.
Działania AdTaily pozwolą wydawcom sieci na zwiększenie zarobków dzięki:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- nowym formatom reklamowym
- narzędziom optymalizacji reklamy (obecnie testujemy AdMeta, służące tym celom)
- dobrze targetowanym reklamom
- dużej liczbie małych kampanii, pozyskiwanych za pośrednictwem sieci PayPer
- wprowadzeniu dostępności reklam CPC dla wszystkich klientów.
- Reklamodawcy natomiast będą mogli liczyć na wyższy ROI (zwrot z inwestycji) poprzez:
- lepszą jakość ruchu
- dostęp do jakościowej oceny powierzchni reklamowych
- precyzyjne informacje o jakości reklam.
“AdTaily skupia się obecnie na rozwoju stosowanych technologii, współpracy z partnerami, którzy oferują najlepsze narzędzia oraz budowaniu pozycji na rynku reklamy efektywnościowej” – podsumowuje Marcin Ekiert, CEO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing