Podczas gdy wciąż wiele marek prześciga się w skomplikowanych rozwiązaniach kreatywnych, Audi przypomniało wszystkim, że siła tkwi w prostocie. Z okazji Wimbledonu marka stworzyła kampanię outdoorową, która mogła zostać zauważona przez każdego fana tenisa zmierzającego na turniej.
Billboardy rozmieszczono wokół Wimbledonu. Znajdowały się na nich cztery piłki tenisowe ułożone tak, by odzwierciedlały cztery pierścienie Audi. Poza tym na grafice nie było żadnego samochodu w kadrze, ani innych zbędnych dodatków. Poza tematycznie odwzorowanym logotypem na reklamie znalazło się jeszcze hasło: „Advantage Audi”.
Zobacz również

PS „Kiedy powiększenie logo to przesada”: Canva oddaje miasto marketerom i prezentuje kreatywny chaos na billboardach
PS2 „Spraw, aby AI martwiła się, że przejmiesz jej pracę”: prowokuje The Economist w kampanii OOH
Słuchaj podcastu NowyMarketing