Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Advantage Audi”: Audi z minimalistyczną kampanią OOH na Wimbledonie

„Advantage Audi”: Audi z minimalistyczną kampanią OOH na Wimbledonie
Cztery piłki tenisowe, żadnego samochodu i tylko dwa słowa w sloganie – tyle wystarczyło, by Audi zwróciło na siebie uwagę w minimalistycznej kampanii OOH na Wimbledonie.
O autorze
1 min czytania 2025-07-02

Podczas gdy wciąż wiele marek prześciga się w skomplikowanych rozwiązaniach kreatywnych, Audi przypomniało wszystkim, że siła tkwi w prostocie. Z okazji Wimbledonu marka stworzyła kampanię outdoorową, która mogła zostać zauważona przez każdego fana tenisa zmierzającego na turniej.

Billboardy rozmieszczono wokół Wimbledonu. Znajdowały się na nich cztery piłki tenisowe ułożone tak, by odzwierciedlały cztery pierścienie Audi. Poza tym na grafice nie było żadnego samochodu w kadrze, ani innych zbędnych dodatków. Poza tematycznie odwzorowanym logotypem na reklamie znalazło się jeszcze hasło: „Advantage Audi”.

PS „Kiedy powiększenie logo to przesada”: Canva oddaje miasto marketerom i prezentuje kreatywny chaos na billboardach

PS2 „Spraw, aby AI martwiła się, że przejmiesz jej pracę”: prowokuje The Economist w kampanii OOH

Słuchaj podcastu NowyMarketing