W ramach współpracy AFEKT odpowiedzialny jest za prowadzenie działań BTL we wszystkich salonach dealerskich marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce. Do kluczowych zadań agencji należy przede wszystkim optymalizacja komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży w celu maksymalizacji jego pozytywnych doświadczeń w kontekście zmieniającego się sposobu dokonywania zakupów. Ponadto AFEKT zadba o unifikację standardów kampanii realizowanych w sieci, dobór narzędzi POS na ewoluującej ścieżce klienta w salonach, zajmie się koordynacją akcji sprzedażowych i kampanii przygotowanych przez markę, a także wesprze dealerskie działania marketingowe.
Przez fakt wszechobecnej digitalizacji ścieżka zakupowa klienta ulega ogromnym przemianom. Dostrzegamy to również w naszych punktach sprzedaży. Jednak mimo tego, wizyta w salonie nadal jest bardzo istotnym etapem w procesie podejmowania decyzji o zakupie samochodu konkretnej marki.
Zobacz również
– Dlatego działania marketingowe w salonach mają dla nas kluczowe znaczenie. Chcąc maksymalizować dobre doświadczenia naszych klientów wprowadzamy nowe rozwiązania. Wybranie partnera w tym obszarze było dla nas zatem bardzo ważną decyzją – mówi Mateusz Liśkiewicz, communication manager Volkswagen Group Polska.
– To były miesiące przygotowań i współpraca wielu zespołów – tym bardziej cieszy ostateczny sukces. Wygranie tak ważnego przetargu jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla całej Grupy AFEKT, ale także zobowiązaniem. Współpracujemy z Volkswagen Group Polska w innych obszarach od wielu lat. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne są relacje i sprawna współpraca Volkswagen Samochody Osobowe z dealerami oraz kształtowanie pozytywnych doświadczeń konsumenta z marką. Dołożymy wszelkich starań, żeby systematycznie te obszary wzmacniać – komentuje Jacek Sołkiewicz, szef działu strategii i wiceprezes AFEKT.
Za obsługę Volkswagen Samochody Osobowe z ramienia AFEKT odpowiadają Katarzyna Kantarek, senior account manager oraz Przemysław Wilk, project coordinator. Nad strategią czuwać będzie Jacek Sołkiewicz, a nad kreacją – Piotr Majewski, szef działu kreacji. Współpracę nawiązano w drodze przetargu. Umowa została podpisana na okres 3 lat.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing