Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Agata Brodzka nowym managing directorem w Platinum Cast

Agata Brodzka w lutym 2019 roku dołączyła do Platinium Cast, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko managing directora.
O autorze
1 min czytania 2019-02-15

Agata Brodzka jest odpowiedzialna za wszelkie działania new businessowe, a także zbudowanie kolejnych działów agencji. Odpowiada też za pozycjonowanie agencji w mediach i współpracuje z właścicielką Platinium Cast – Emilią Poszwa nad rozwojem firmy, w tym nad znaczącym poszerzeniem jej oferty szczególnie w branży fashion i lifestyle. Szczegóły zostaną w pełni przedstawione wkrótce.

Agata Brodzka – poprzednio, pracowała jako PR & marketing director w Aliganzie. Swoje ponad piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w PR i marketingu zdobywała, pracując między innymi w agencji Pleon jako dyrektor zarządzający, a także jako vice-prezes zarządu firmy MUSES (należącej do Nataszy Urbańskiej). Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Studiów Podyplomowych Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od dwóch lat jest wykładowcą Studiów Podyplomowych – Prawo i zarządzanie w sektorze mody na Uczelni Łazarskiego.