Agata Piotrowska komunikacją marketingową zajmuje się od ponad 16 lat. Poprzednio związana była z agencjami takimi jak Feeders, Fantasyexpo, Isobar, Kalicinscy.com, OS3, Euro RSCG (Havas) czy Saatchi&Saatchi. Pracowała zarówno w strukturach client service, jak i w obszarze business development. W Plej obejmuje samodzielne stanowisko business development director, raportujące bezpośrednio do zarządu. W strukturze dołącza do części agencji kierowanej przez Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej (obok Kreacji, Strategii i PR-u).
Jestem pewien, że to początek długiej i udanej współpracy. Agata znana jest plejowemu gronu kierowniczemu z pracy w poprzednich agencjach, a jej szerokie doświadczenie mówi samo za siebie. Witamy Agatę na pokładzie Plej, życzymy ciekawych i rozwijających wyzwań przetargowych i satysfakcji z wygranych kampanii i marek – mówi Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.
Zobacz również
Plej to agencja reklamowa full service, stawiająca na długotrwałą całościową obsługę komunikacyjną od strategii po egzekucję. Do wieloletnich klientów Plej należą m.in. Play, Energizer, OSM Piątnica, Continental, Oriflame czy PZU. W ostatnim roku roku agencja pozyskała do współpracy m.in. Allegro (projektowo: strategia, kreacja, komunikacja), Energizer globalnie (zimowa globalna kampania marki), Virgin Mobile Polska (obsługa stała w zakresie digitalu i BTL-u), Ryobi i AEG (obsługa stała, social media), Namysłów (projektowo: kampania Otwarci na Otwartych, w tym ATL, digital, influencer marketing), Kia Polska (eventy), Budimex (eventy) i La Mania (eventy).