W WebTalk Agata odpowiada zarówno za zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem obsługi klienta, jakość realizowanych projektów, jak i dalszy rozwój działu oraz kompetencji zespołu, rozwinięcie oferty, wytyczaniu nowych ścieżek rozwoju biznesu i umocnienie pozycji agencji na rynku.
Dzisiejsza rzeczywistość, dynamika i zmienność rynków wymaga całkowitego przedefiniowania i zmiany podejścia do klasycznego modelu komunikacji oraz prowadzenia projektów. Dlatego w WebTalk zamiast implementować utarte rozwiązania, elastycznie dopasowujemy się do indywidualnych, aktualnych potrzeb Klientów i rynku. Jednocześnie realizując złożone projekty marketingowe, będziemy stawiać nie tylko na optymalny i skuteczny dobór narzędzi, ale również maksymalne dotarcie przy zachowaniu optymalnych kosztów. Skupiamy się na celu i za niego chcemy brać odpowiedzialność. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu – wierzę, że moje doświadczenie i wiedza zdobyta przy zarządzaniu wielowątkowymi projektami 360 pozwolą nam jako Agencji dodatkowo budować jeszcze bliższe i bardziej efektywne relacje z naszymi Klientami, a co za tym idzie – wzmocnimy naszą pozycję, jako dobry partner biznesowy – mówi Agata Szybilska-Czech, client service director w WebTalk.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Z branżą marketingową związana jest od 16 lat, na stanowiskach managerskich już od 12. Pierwsze kroki stawiała w Arc Worldwide (m.in. Fiat, Dageo) i FireFly Creation, gdzie po raz pierwszy objęła stanowisko managerskie (m.in. AXA Ubezpieczenia, Orlen, Winiary, Nike, Sony, Motorola). Swoją dalszą ścieżkę rozwijała w agencjach: jako Account Director w EVO S.C (m.in. Dom Development, Logitech, WSiP, C.H Beck, Unilever, Millenium, Amica, Komputronik, Lenovo, Vectra), która po połączeniu w grupę mediową zmieniła nazwę na The Digitals i objęła stanowisko Managing Director (obecnie Freundschaft).
Przed dołączeniem do WebTalk, od 2015 roku związana z agencją VMLY&R, gdzie pełniła funkcję Account Director i szefowej grupy biznesowej (m.in. Lidl Polska, Pepsico Volkswagen, Grupa Danone w tym Nutricia, Żywiec Zdrój, Link4, Bank BNP Paribas, Sanofi). Za swojej kadencji powołała również pierwszy w historii agencji interdyscyplinarny zespół dla marki IKEA.
Agata swoją energią i podejściem do zespołu idealnie pasuje do WebTalk. Zależało nam na współpracy biorąc pod uwagę zarówno jej wysokie kompetencje, wieloletnie doświadczenie i know-how liderki. Wiem, że wspólnie stworzymy kolejne fantastyczne projekty, ale również zagwarantujemy naszym ludziom przyjazną i motywującą do dalszego rozwoju atmosferę – mówi Michał Dunin, CEO w WebTalk.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Agencja digitalowa WebTalk, należy do niezależnej grupy komunikacji, w której skład wchodzą także firmy: endorfina events (wyspecjalizowana w eventach), oraz Next Level Agency (wyspecjalizowana w tematach gamingowych oraz esportu).
Słuchaj podcastu NowyMarketing