Dodatkowo będzie wspierać szefów zespołów w prowadzeniu najważniejszych klientów agencji. Raportować będzie bezpośrednio do Piotra Hassine, managing directora The Digitals (Grupa S/F).
Agata Wołkowicka w agencjach reklamowych pracuje od 12 lat. W agencji Saatchi&Saatchi X prowadziła działania m.in. dla P&G, w Grey Warszawa odpowiadała za obsługę Grupy Żywiec (Specjal), Totalizatora Sportowego, w agencji Change za markę Skoda, Almette i Bank Millennium, z kolei w Cheil prowadziła projekty dla marki Samsung.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Z agencją The Digitals (Grupa S/F) związana jest od września 2014 roku, gdzie odpowiada za obsługę m.in. PGE, Grupa Żywiec (Warka), Stock Polska (Amundsen Vodka, Saska), Bank Pekao S.A. Jednocześnie wspiera działania dla klientów pozostałych agencji z Grupy S/F, m.in. dla pracuj.pl, Otodom, Opel czy eobuwie.pl.