Agata Zimka – Semeniuk z branżą digital związana jest od ponad 10 lat. Przez wiele lat odpowiadała za sprzedaż agencyjną w sieci afilo. Pełniła obowiązki managera m.in. w tak uznanych agencjach jak Isobar czy GoldenAd. Przez ostatnie dwa lata związana była z grupą Clickad gdzie pełniła między innymi funkcję Client Service Directora w spółce zależnej All4Afiliate.
Na nowym stanowisku w spółce Mexad będzie odpowiedzialna za departament sprzedaży agencyjnej. – Bardzo cieszymy się, że tak doświadczony i ceniony manager, jakim jest Agata Zimka-Semeniuk zdecydowała się na pracę w Mexad. Niewątpliwie jej wiedza wpłynie na dalszy, bardzo dynamiczny rozwój agencji – mówi Arkadiusz Miegoń, dyrektor generalny Mexad.
Zobacz również
– Zdecydowałam się na współpracę w firmą Mexad ponieważ w obszarze programatic jest liderem na polskim rynku. Jestem przekonana, że przyszłość reklamy digital leży w kampaniach opartych na wykorzystaniu danych, oraz optymalizacji prowadzonych działań w sposób jak najbardziej zautomatyzowany a co za tym idzie efektywny – mówi Agata Zimka – Semeniuk – Dzięki narzędziu jakie oferuje Mexad chcę wesprzeć agencje w możliwości dostarczenia klientom efektywnego, dobrze działającego rozwiązania, które w sposób realny będzie realizować ich cele – dodaje Zimka-Semeniuk.
Dotychczas za cały departament sprzedaży była odpowiedzialna Paulina Perłowska, która obecnie zajmie się pionem sprzedaży skierowanej do konsumentów. – Podział w biurze sprzedaży, wynika z bardzo dynamicznego rozwoju spółki. Tym samym chcemy dostarczyć wszystkich Klientom zoptymalizowane rozwiązania niezależnie od sektora czy rynku na jakim funkcjonują – mówi Arkadiusz Miegoń.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]