Kampanię przeprowadza agencja 6ix WoMM&Social Media (NuOrder), z udziałem ekspertów – konsultantów marki ISOVER.
Dzięki wykorzystaniu usługi Online Ekspert, ISOVER może na bieżąco lokalizować konsumentów poszukujących informacji na temat produktów marki, pytających o ich właściwości i korzyści z ich stosowania na forach internetowych. Online Ekspert wraz z ISOVER zapewnią takim konsumentom eksperckie i merytoryczne wsparcie.
Zobacz również
Kluczowym touchpointem kampanii jest forum wydawnictwa Murator, na którym ISOVER jest obecny w formie: brandowanego forum eksperckiego, podforum w dziale izolacje, a także jako Ekspert w dziale Budowa. Warto wspomnieć, że popularne wątki na tym forum osiągają ponad 100 tys. odwiedzić, a rekordowe nawet ponad 1 mln.
Usługa Online Ekspert pozwala marce na efektywną, szybką komunikację z konsumentami. Dzięki niej eksperci ISOVER mogą w szybkim czasie udzielić rzetelnych porad, indywidualnych wskazówek. Ponadto Online Ekspert to skuteczniejsze wykorzystanie Efektu ROPO (Resarch Online PruchaseOffline) – czyli zachowania konsumentów, którzy przed dokonaniem zakupu poszukują w Internecie, a w tym przypadku na forach internetowych informacji potwierdzających ich decyzje konsumenckie.
Online Ekspert to wspólna usługa agencji 6ix WoMM&Social Media i Monitoringu Internetu SentiOne. Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Więcej informacji na temat usługi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing