W ramach projektu firma przygotuje kompleksową koncepcję jubileuszowej kampanii pisma, zadba też o całą oprawę wizualną licznych wydarzeń wpisanych w obchody rocznicy, w tym np. krakowski Festiwal Copernicus.
– Naszym zadaniem jest m.in. stworzenie spójnej i atrakcyjnej linii wizualnej dla wszystkich jubileuszowych przedsięwzięć – mówi Mateusz Zabierowski, CEO agencji. – Cieszymy się, że zespół Admind będzie odpowiedzialny za stworzenie komunikacji wizualnej jednego z najważniejszych, polskich tytułów prasowych, który od zawsze stawia na jakość – dodaje Zabierowski.
Zobacz również
Pierwszy numer „Tygodnika Powszechnego“ ukazał się 24 marca 1945 roku, a współtwórcą i redaktorem naczelnym pisma był Jerzy Turowicz.
Na łamach „Tygodnika“ publikowali wybitni polscy dziennikarze, pisarze, przedstawiciele kultury, sztuki i duchowieństwa m.in. Stefan Kisielewski, Leopold Tyrmand, Władysław Bartoszewski, Leszek Kołakowski, ks. Józef Tishner, Stanisław Lem, Zbigniew Herbert.
Tytuł należy do czołowych tygodników opinii w Polsce, od 2013 roku jest też liderem w swojej kategorii w zakresie wzrostu sprzedaży.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing