ADnova po raz kolejny wygrała przetarg na realizację całorocznej kampanii Oriflame, skierowanej zarówno do konsultantek, jak i klientek Oriflame w Polsce. W ramach kampanii agencja opracowała koncepcję strategiczną, hasło, logotyp oraz szczegółowy plan działań na 2017 rok.
– ADnova jak zwykle zaskoczyła nas swoim strategicznym i kreatywnym podejściem. To między innymi dlatego wygrała przetarg, do którego jak zawsze stanęło kilka agencji i to właśnie ona zrealizuje jedną z naszych najważniejszych kampanii. Podobny program z okazji 25-lecia Oriflame w Polsce, który wspólnie zrealizowaliśmy w zeszłym roku, przyczynił się do znacznego wzrostu liczby konsultantów, a co za tym idzie i sprzedaży, na co liczymy również w tym roku – komentuje rozstrzygnięcie przetargu Jolanta Bigus, Dyrektor Marketingu Oriflame Polska.
Zobacz również
Celem kampanii, która przebiega pod hasłem „STWORZONA DO SUKCESU” jest promowanie przedsiębiorczości kobiet oraz rekrutacja nowych konsultantek. Kampania składa się z cyklu 3 konkursów angażujących pary konsultantek różniących się stażem pracy w Oriflame (doświadczoną oraz nowicjuszkę), których zmagania ocenia specjalna kapituła złożona z wybitych polskich kobiet sukcesu. Członkiniami kapituły są: Beata Pawłowska – Dyrektor Zarządzająca Oriflame Polska, Dorota Czekaj – fundatorka i Wiceprezes Zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, Anna Dereszowska – aktorka, Ambasadorka Oriflame od 2016 r. oraz Anna Pęska-Formela – Dyrektor Generalna Klubu Oriflame.
Przedsiębiorcze kobiety, które wezmą udział w akcji udowodnią, że każda kobieta jest stworzona do sukcesu. Następnie kapituła wybierze najciekawsze i najbardziej spektakularne przykłady spełnienia biznesowych ambicji przez uczestniczki akcji. Ponadto, finalistki konkursu staną się bohaterkami cyklu specjalnych akcji promocyjnych, realizowanych w kolejnych wydaniach katalogu Oriflame.
Zdjęcia do publikacji powstaną na sesji fotograficznej koordynowanej przez agencję ADnova. Zostaną one wykorzystane zarówno w katalogu Oriflame, jak również w cyklicznym magazynie Business & Beauty. W ramach kampanii powstanie także ogólnodostępna edukacyjna platforma internetowa, do której kontent fotograficzny i filmowy stworzy i dostarczy agencja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja reklamowa ADnova współpracuje z koncernem Oriflame od blisko 4 lat. Do jej zadań należy głównie opracowanie i realizacja programów strategicznych oraz loterii, a także produkcja sesji fotograficznych i materiałów filmowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing