Agencja ADnova wygrała przetarg Royal Canin, marki wchodzącej w skład grupy Mars, Inc., na kampanię promującą jej produkty: karmy dla psów i kotów. Poszerzyła tym samym portfolio swoich klientów o firmę z kolejnej branży.
Agencja opracowała strategię, hasło i koncepcję kreatywną wybranego projektu – kampanii 360 stopni wraz z jej elementami. W ramach współpracy ADnova będzie odpowiedzialna m.in. za działania digitalowe i marketingowo-trade’owe.
Zobacz również
„Potrzebowaliśmy kompletnej strategii wdrożenia naszej globalnej BIG IDEA na rynek Polski dla B2B i B2C. Szukaliśmy agencji do tego niełatwego zadania. ADnova z powodzeniem weszła w nowy dla niej temat. To, co nam zaproponowali, było dopracowane zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym. Zaskoczyło nas, jak dobrze poradzili sobie z projektem z branży, z którą nie mieli do tej pory do czynienia.” – zauważa odpowiedzialna za przetarg Anna Moryto – Portfolio Activaction & Management Manager w Royal Canin.
ADnova jest agencją marketingu zintegrowanego. Na rynku istnieje od 2009 r., obsługując takich klientów jak: Rimmel, Bourjois, Oriflame, Finlandia, Łowicz czy BZ WBK. Opracowuje i realizuje kampanie 360 oraz poszczególne działania promocyjne takie jak: kampanie digital, filmy, materiały POS, konkursy konsumenckie i loterie. Projekty ADnova doceniane są przez Klientów i branżę, o czym świadczą: nominacja do Golden Arrow 2017 czy nagroda główna w konkursie POS STARS 2017.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]