Kolejny turniej odbędzie się na początku października.
Agencja Allegro jest odpowiedzialna za całościową organizację trzech tegorocznych wydarzeń Tango League Warsaw. Tym, co wyróżnia Tango League są oryginalne lokalizacje, w których są rozgrywane mecze. Areną czerwcowych zmagań był industrialny hangar na lotnisku Bemowo. Sierpniowa, druga odsłona turnieju, zyskała jeszcze bardziej spektakularną oprawę. Allegro zrealizowało rozgrywki piłkarskie dla 20 drużyn, na dwóch boiskach stworzonych specjalnie w tym celu, na dachu zlokalizowanego w centrum Warszawy parkingu wielopoziomowego. Do zadań agencji, poza organizacją miejsca, należało zapewnienie pełnej obsługi wydarzenia, budowa boisk i scenografii, w tym elementów offline’owych wspierających komunikację wydarzenia w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Tango League jest globalną serią rozgrywek, która ma wyłonić najzdolniejszych piłkarzy grających w uliczny futbol, którzy równie dobrze odnajdują się w świecie mediów społecznościowych. Dzięki wydarzeniom Tango League, inspirujące osoby z całego świata mogą pokazać, że są najlepszymi piłkarzami grającymi na ulicach swojego miasta i piąć się w światowym rankingu graczy. Wyłącznym twórcą koncepcji Tango League jest adidas.
Następny turniej z serii Tango League Warsaw odbędzie się na początku października. Więcej informacji o wydarzeniu pojawi się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach