Agencja Altavia już od 11 lat jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż Michelin. Powierzenie obsługi budżetu kreatywnego jest kolejnym etap współpracy, opartym na zaufaniu, doświadczeniu oraz znajomości marki i jej potrzeb.
– Od wielu lat pracujemy z Altavia Polska i bardzo sobie cenimy naszą współpracę, przede wszystkim za znajomość marki i naszych potrzeb. Ważne jest dla nas również porozumienie w zakresie jakości i dbałości o środowisko. Wybraliśmy Altavię do współpracy, bo widzimy, jak się rozwija stale podnosząc swoje kompetencje. Często długa współpraca gasi kreatywność, tu mamy zupełnie odwrotny efekt – oprócz kreatywności mamy poczucie bezpieczeństwa i partnerstwo – mówi Wiktoria Łuczyk, operational marketing manager B2C ECN.
Zobacz również
– Cieszymy się ogromnie na kolejne lata naszej współpracy z MICHELIN. Jest to dla nas znak, że sposób w jaki się rozwijamy przekłada się na jakość i standard współpracy z naszymi Klientami. Rozszerzenie zakresu prac i kompetencji pokazuje, że nasza współpraca opiera się na partnerstwie i zaufaniu. Partnerstwo w bezpośredni sposób przekłada się na wzmacnianie świadomości i budowanie wizerunku marki Michelin, staramy się, aby wykonane przez nas projekty i materiały były najwyższej jakości z dbałością o każdy szczegół – mówi Dobrochna Janik, general manager Altavia Polska.
Kontrakt podpisany został na 3 lata.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]