Park Miniatur w Inwałdzie powstał w maju 2007 roku. Podziwiać w nim można modele architektoniczne słynnych budowli z całego świata, z których większość została zbudowana w skali 1:25. Park oferuje także atrakcje lunaparkowe, kolejkę górską, średniowieczny zamek i warownię oraz krainę smoków.
Postawiliśmy na holistyczne podejście do przetargu Parku Miniatur. Tym razem w pierwszej kolejności przygotowaliśmy dedykowaną propozycję segmentacji grupy docelowej i zarekomendowaliśmy plan rozwoju marki, a klienta przekonaliśmy podejściem, filozofią i odwagą. Później urodził się pomysł kreatywny „Podróże w czasie i przestrzeni” – marzenie z dzieciństwa każdego z nas, które spełnia właśnie Park Miniatur „Świat Marzeń”– komentuje Valia Sobchuk, strategy planner, Ancymony.
W propozycji Ancymonów przekonało nas wyjście w działaniach reklamowych poza stricte kampanię digitalową oraz dotychczasowe doświadczenie firmy w kampaniach sprzedażowych – komentuje Marek Gawęda, specjalista ds. marketingu Parku Miniatur w Inwałdzie.
Ancymony realizują kampanię digitalową, która bazuje na promocji parku i sprzedaży biletów (e-commerce). Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji do reklam, analitykę i optymalizację kont reklamowych klienta, zakup mediów, współpracę z influencerami, obsługę całej kampanii oraz zaplanowanie szeregu mniejszych aktywacji. Kampania obecna jest w Google Search, GDN, na Facebooku, Instagramie, Youtube, TikToku oraz na kanałach twórców treści.