Melvit od ponad 20 lat dostarcza polskim konsumentom zdrowe i naturalne produkty spożywcze. W jego szerokim portfolio można znaleźć ponad 150 pozycji, kasz, ryżów, mąk, płatków, ziaren roślin strączkowych, super foods oraz znanych i lubianych zbożowo-warzywnych mieszanek Trendy Lunch, a także pieczywa chrupkiego Crispy.
Celem postawionym przed agencją Ancymony było stworzenie nowej platformy komunikacyjnej, która promowałaby całe portfolio produktów marki i aktywizowała odbiorców, przy jednoczesnej optymalizacji budżetu mediowego.
Zobacz również
– Profil przeszedł metamorfozę pod względem języka wizualnego, a w naszej komunikacji z konsumentami postawiliśmy na „zdrowy luz”. Chodzi o połączenie w odpowiedniej proporcji trzech elementów. Po pierwsze obecnych wśród konsumentów trendów, dotyczących odpowiedniego żywienia, różnego typu diet, w tym vege i vegan, dbałości o zdrowie i ciało. Po drugie zrozumienia dla ich trybu życia, często zabieganego, łączącego życie zawodowe, rodzinne i towarzyskie. Po trzecie przekonania, że jedzenie to ciągłe odkrywanie smaków, zapachów, kolorów i okazji, aby je wykorzystać. W naszej komunikacji postawiliśmy na aktywny dialog z konsumentami, dostarczanie im nie tylko wartościowych produktów, ale inspiracji, codziennej mobilizacji i drobnych porad. W połączeniu z umiejętnym wsparciem mediowym mamy realne rezultaty. Profil zwiększył liczbę zaangażowanych fanów o ponad 90% – komentuje Katarzyna Czajkowska, social media group head, agencja Ancymony.
Agencja jest odpowiedzialna za obsługę profilu marki, tworzenie design i motion, moderację oraz promocję.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach