Agencja Ancymony (Schulz) obsługuje markę Melvit

Ancymony odpowiadają za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej. Agencja opracowała nowy język wizualny oraz strategię komunikacji marki Melvit na Facebook’u.
O autorze
1 min czytania 2021-03-04

Melvit od ponad 20 lat dostarcza polskim konsumentom zdrowe i naturalne produkty spożywcze. W jego szerokim portfolio można znaleźć ponad 150 pozycji, kasz, ryżów, mąk, płatków, ziaren roślin strączkowych, super foods oraz znanych i lubianych zbożowo-warzywnych mieszanek Trendy Lunch, a także pieczywa chrupkiego Crispy.

Celem postawionym przed agencją Ancymony było stworzenie nowej platformy komunikacyjnej, która promowałaby całe portfolio produktów marki i aktywizowała odbiorców, przy jednoczesnej optymalizacji budżetu mediowego.

– Profil przeszedł metamorfozę pod względem języka wizualnego, a w naszej komunikacji z konsumentami postawiliśmy na „zdrowy luz”. Chodzi o połączenie w odpowiedniej proporcji trzech elementów. Po pierwsze obecnych wśród konsumentów trendów, dotyczących odpowiedniego żywienia, różnego typu diet, w tym vege i vegan, dbałości o zdrowie i ciało. Po drugie zrozumienia dla ich trybu życia, często zabieganego, łączącego życie zawodowe, rodzinne i towarzyskie. Po trzecie przekonania, że jedzenie to ciągłe odkrywanie smaków, zapachów, kolorów i okazji, aby je wykorzystać. W naszej komunikacji postawiliśmy na aktywny dialog z konsumentami, dostarczanie im nie tylko wartościowych produktów, ale inspiracji, codziennej mobilizacji i drobnych porad. W połączeniu z umiejętnym wsparciem mediowym mamy realne rezultaty. Profil zwiększył liczbę zaangażowanych fanów o ponad 90% – komentuje Katarzyna Czajkowska, social media group head, agencja Ancymony.

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę profilu marki, tworzenie design i motion, moderację oraz promocję.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj