– Marka Maxi Zoo to nowoczesna i – w myśl filozofii „Happier Pets. Happier People” – najprężniej rozwijająca się sieć sklepów dla zwierząt w naszym kraju, posiadająca w swojej ofercie ponad 6000 produktów dla miłośników zwierząt i ich pupili. W ostatnich miesiącach otworzyliśmy kilka nowych sklepów stacjonarnych w Polsce -aktualnie mamy już 55 placówek w całej Polsce. Prace marketingowe były bardzo intensywne i cieszę się, że mamy u boku tak zaufanego partnera jak agencja Ancymony – komentuje Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.
– Współpraca z firmą, która dba o brzuchy, zdrowie i rozrywkę naszych ukochanych pupili jest dla nas ogromną przyjemnością. Kilka miesięcy wspólnej pracy pokazało nam, że łączy nas miłość do zwierząt oraz stanowimy zgrany i efektywny zespół. Wisienką na torcie jest fakt, iż możemy pomagać w przygotowaniach materiałów marketingowych pod rozmaite działania CSR-owe Maxi Zoo – komentuje Roksana Łaźnia, account manager, Ancymony.
Zobacz również
Agencja odpowiada za kompleksową obsługę marketingową, kanały social media marki (Facebook, Instagram, Youtube), materiały BTL, ATL i digital. Ancymony wspierają także markę kreatywnie podczas otwierania nowych sklepów stacjonarnych w całej Polsce – do tej pory powstały materiały dla 6-ciu sklepów w miastach: Koszalin, Warszawa, Płock, Gliwice, Dębica, Kraków.