Agencja ma za sobą bardzo mocny wizerunkowo okres: w rok 2021 weszła z nowym pozycjonowaniem i nazwą Ancymony oddającą charakter marki po kompleksowym i dobrze przyjętym rebrandingu. Zdobyła serię nagród, kilka mocnych marek do portfolio (m.in. Heinz, Dębica, Pudliszki) oraz wyróżnienia w dwóch prestiżowych branżowych raportach: „Wynik Roku” w Panoramie Reklamy magazynu „Press” i „Nową Energię” w raporcie Agencje reklamowe roku magazynu „Media Marketing Polska”.
W 2020 roku agencja wprowadziła kilka odważnych zmian w strukturze. Wydzieliła niezależną komórkę socialmediową, połączyła działy strategii i mediów, zreorganizowała siły kreatywne, rozwijając wyspecjalizowane komórki kreatywne (kilkunastu nowych art directorów, copywriterów i motion designerów). Zainwestowała także w wewnętrzny dział produkcji filmowych. Nadszedł czas na dział public relations.
Zobacz również
– W ostatnich latach dział PR przeszedł dużą zmianę. Jego rola w strukturze agencji znacznie urosła. Zakres kompetencji przestał mieścić się w ramach słowa „PR”, zarówno na poziomie zewnętrznym, jak i komunikacji wewnątrz agencji – komentuje Dominika Kozłowska, communications director.
– W naszym DNA jest wprowadzanie nowej energii, nowej jakości do komunikacji marek dzięki wyrazistym rozwiązaniom komunikacyjnym. Awans Dominiki jest ukoronowaniem pewnego długiego procesu, wielu mniejszych i większych sukcesów wizerunkowych. Ale jest też wyrazem naszych rosnących ambicji – komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony.
Rola działu w strukturze
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dział komunikacji odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji agencji. Ściśle współpracuje ze wszystkimi działami zarówno przy projektach wizerunkowych, jak i wewnętrznych. Stanowi mocne zaplecze dla działu client service, w tym new business.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W najbliższym czasie planowane są inwestycje w rozwój projektów CSR-owych i komunikacji opartej na wartościach, uruchomienie i wzmocnienie nowych aktywności contentowych, w tym sekcji autorskich trendbooków oraz contentu audio i wideo.
Dominika Kozłowska jest związana z agencją Ancymony od 2017 roku. Odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz realizację projektów komercyjnych dla klientów agencji. Koordynowała proces rebrandingu, który agencja przeszła na początku roku.
Kozłowska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży PR, które zdobywała zarówno w sektorze pozarządowym, jak i biznesowym. Realizowała działania z zakresu PR produktowego, korporacyjnego i kryzysowego. Odpowiadała także za personal branding, employer branding i realizowała szereg ogólnopolskich kampanii społecznych.