Agencja ASAP&ASAP Communication odpowiada za nową komunikację rekrutacyjną Volvo Trucks

We współpracy z ASAP&ASAP Communication, Volvo Trucks przygotowała platformę rekrutacyjną dla mechaników. 
O autorze
0 min czytania 2017-11-21

Osią działań strategicznych jest strona internetowa: www.mechanikzwyboru.pl, na której użytkownicy mogą znaleźć informacje dotyczące warunków zatrudnienia oraz formularz rekrutacyjny. Platforma została wzbogacona videocontentem w postaci storytellingowych filmów, wpisujących się w lifestylową opowieść o zawodzie mechanika, nakręconych z udziałem pracowników Volvo. Na stronę przekierowuje kampania display oraz działania w social media. 

ASAP&ASAP Communication odpowiada za koncepcję kampanii digital, produkcję i kreację landingpage’a oraz zakup mediów. 

Wśród klientów obsługiwanych przez Asap&Asap Communication są m.in. Volvo Trucks, Dacia (Renault), Roche Diagnostics, Frontline (Boehringer-Ingelheim), Renault Trucks, Ceneo, No-Spa, Biedronka, Allegra, Jeronimo Martins i Esaliens (dawniej Legg Mason).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj