Strażnik Pamięci to przedsięwzięcie organizowane od 5 lat przez tygodnik „Do Rzeczy”. Jego celem jest uhonorowanie osób i instytucji, które w szczególny sposób dbają o pielęgnowanie pamięci o ważnych wydarzeniach w historii Polski. Co roku tytuł ten przyznawany jest w 3 kategoriach: twórca, instytucja i mecenas.
Tegoroczna gala finałowa odbyła się 8 listopada na Zamku Królewskim w Warszawie. Jej współorganizatorami było Narodowe Centrum Kultury oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Zobacz również
Agencja BERM odpowiadała za kompleksowe zaaranżowanie przestrzeni, w tym strefy wejścia i przestrzeni sali Asamblowej w Zamku Królewskim, gdzie odbyła się gala i sali cateringowej w Skarbcu, przygotowanie scenografii, a także zaplanowanie oświetlenia i nagłośnienia.
Po naszej stronie była także realizacja kamerowa wydarzenia. Można było zobaczyć Galę na żywo w sieci, organizowaliśmy bowiem streaming. Było to wymagające zadanie, chociażby z racji przestrzeni, w jakiej pracowaliśmy. Zamek Królewski jako zabytek stawia określone wymagania – komentuje Jan Dołęga-Kozierowski, Wiceprezes Zarządu BERM Creative Production Group. Praca zespołu montażowego w zabytku zawsze rządzi się swoimi prawami i przebiega na nieco innych zasadach, na dodatek pod czujnym okiem obsługi. Na pewno też trwa dłużej, ponieważ nie możemy używać niektórych narzędzi, które znacznie przyspieszają prace. Największe wyzwanie stanowił sam projekt zaaranżowania przestrzeni. W miejscu, które samo w sobie reprezentuje ciekawe wzornictwo, całość musi w sposób szczególny współgrać, a wszelkie dodatkowe elementy muszą pasować do wnętrza. Naszym celem było stworzenie takiego projektu, który spełni wszystkie wymogi organizacji takiego wydarzenia, ale jednocześnie pozwoli wydobyć wzornictwo sali. Nie chcieliśmy niczego zasłaniać i zabudowywać – dodaje.
Po stronie Agencji BERM za projekt odpowiadał Jan Dołęga-Kozierowski, Wiceprezes Zarządu BERM Creative Production Group. Projekt scenografii powstał pod kierownictwem Dyrektora Kreatywnego, Andrzeja Wyszomirskiego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing