Dobrze znana i ceniona nadmorska restauracja White Marlin, otwiera drugi lokal w Gdańsku, aby cieszyć gości w całym Trójmieście swoim niepowtarzalnym jedzeniem oraz wyjątkową atmosferą. Z tej okazji odbyło się huczne świętowanie, podczas eventu nie zabrakło pysznego jedzenia i imprezy z światowej klasy DJ. Wydarzenie celebrowały polskie gwiazdy i influencerzy wraz z zespołem restauracyjnym. Do współpracy przy realizacji i komunikacji wydarzenia zaproszono Big Picture. Agencja odpowiada za rekomendacje strategiczne w kontekście komunikacji, public relations i projekty specjalne skierowane do liderów opinii, celebrytów i influencerów.
White Marlin, znany z kultowego lokalu w Sopocie, rusza z nową, gdańską lokalizacją, która znajduje się w najbardziej pożądanym adresie w Trójmieście – Wyspie Spichrzów. To tu trafiają zarówno mieszkańcy, jak i turyści z całej Polski. To stąd rozpościera się niezapomniany widok na perełki architektoniczne starego Gdańska, tu mieszczą się ogródki, z których można obserwować uliczne życie i cieszyć się jego atmosferą o każdej porze roku – a to wszystko w samym sercu miasta. Wnętrze restauracji zostało zaprojektowane przez cenionego architekta Miłosza Warcholińskiego, który nadał miejscu elegancki i nowoczesny klimat boho chic. O komfort gości zadba najlepszy zespół na światowym poziomie. Nowa lokalizacja w stylu High Energy Dining, oprócz doskonałej kuchni chefa Pawła Stawickiego, bazującej na owocach morza, w piątki i soboty będzie miejscem spotkań przy muzyce. Pozwoli to oddać prawdziwie europejski klimat, w którym kolacja z przyjaciółmi może rozwinąć się w taneczną, szaloną noc z DJ-ami z Polski i z zagranicy.
Zobacz również
White Marlin dołączając do Big Picture, uzupełnia portfolio Agencji o kultowy nadmorski lokal gastronomiczny wyróżniający się atmosferą rodem z St. Tropez. To kolejny już gastronomiczny koncept, który Agencja prowadzi strategicznie i komunikacyjnie.
Do zadań Big Picture przy projekcie otwarcia White Marlin Gdańsk należy opracowanie kompleksowej strategii komunikacji otwarcia, media relacje oraz działania z zakresu brand experience, skierowane do mediów, celebrytów, influencerów i liderów opinii.
Liderem projektu jest Aleksandra Kołakowska (PR consultant). Projekt realizuje wraz z Justyną Majką (PR consultant) oraz Małgorzatą Dmitruk (junior PR consultant). Zespół kierowany jest przez Karolinę Pękalską (head of lifestyle). Współpraca doszła do realizacji dzięki rekomendacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing