Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na spot telewizyjny marki Dekoral

PPG Deco, właściciel marki Dekoral wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii telewizyjnej. W tym celu powstaną spoty TV promujące nowy produkt, farbę Dekoral Clean & Color.
O autorze
1 min czytania 2016-05-10

Zabrudzenia znikają, kolor zostaje – pod takim hasłem marka Dekoral prezentuje swój najnowszy spot reklamowy. Clean & Color to nowy produkt na polskim rynku farbiarskim. Dzięki specjalnemu satynowemu wykończeniu farba jest 7 razy bardziej odporna na szorowanie, nie straszne jej typowe plamy takie jak: ketchup, kawa czy olej. Produkt zapewnia doskonałe krycie malowanej powierzchni i występuje w 56 wariantach kolorystycznych. 

Spot emitowany w telewizji będzie miał długość 30 sekund (powstanie w dwóch wariantach) a początek jego emisji zaplanowany jest na drugą połowę maja br. W czerwcu do emisji w TV wejdą również krótkie 10 sekundowe spoty reklamowe.  

Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii od strony koncepcyjnej, kreatywnej i strategicznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie jest to pierwsza współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy z PPG Deco. Przez ostatnie 2 lata agencja Biuro Podróży Reklamy była odpowiedzialna za kreację, strategię i zakup mediów marki Dekoral w digitalu. Agencja w latach 2014-2015 zrealizowała min. kampanię badawczo-kontentową „Kolorowa Polska”, w ramach której marka Dekoral zbadała preferencje kolorystyczne Polaków i nawiązała dialog z użytkownikami internetu za pomocą działań kontentowych. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem mediów (ponad 800 publikacji PR). W latach 2014-2016 agencja realizowała również działania dla marek PPG z UK, USA, Australia, Francji i Meksyku.

Za realizację po stronie agencji odpowiedzialny są: Robert Sosnowski – Managing Director, Bartłomiej Otremba – Concept Manager, Dominika Czyż – Project Manager. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się