Brand Bridge zapewni swemu zleceniodawcy usługi z zakresu product and creation tworząc m.in. landing page z zaimplementowanymi kodami data management platform pozwalającymi śledzić ścieżki atrybucji, optymalizować performance kampanii poprzez analizę behawioralną plików cookies internautów ją odwiedzających oraz budować synergię we wszystkich zaplanowanych kanałach komunikacji. A są to m.in. działania content marketing w ramach big data content marketing platform, konkursy, atrakcyjny kontent na social media, działania look-alike, display RTB & geotargeting… Całość rozplanowana wg metodologii Awareness, Consideration, Intent, Buy. W sumie zaplanowano ponad 29 mln impresji w ramach kampanii.
Agencja wdroży również działania PR & communication zakładające współpracę ze sprawdzonymi, jakościowymi twórcami internetowymi, renomowanymi tytułami jak National Geographic, topowymi polskimi portalami jak wp.pl, interia.pl, gazeta.pl i innymi oraz zorganizuje press tour.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]