Inspiracją koncepcji kreatywnej wydarzenia był film wyreżyserowany przez Baza Luhrmanna „The Secret Life of Flowers” promujący najnowszą kolekcję ERDEM dla H&M. Zabytkowy, Pałac Szaniawskich przy ul. Miodowej 18 w Warszawie stał się na potrzeby wieczoru „krainą wiecznej wiosny”. Lampiony prowadzące do wejścia, wyeksponowana światłem fontanna, kwiatowe projekcje na fasadzie budynku były przedsmakiem tego, co czekało na uczestników imprezy. Wnętrza budynku wraz ze sprowadzonymi specjalnie na tę okazję zabytkowymi meblami stały się tłem dla tysięcy kwiatów wyrastających z pałacowych ścian i tworzących klimat tajemniczego ogrodu. Wykonaniem swojego największego przeboju „Hurry Up” wieczór uświetniła polska wokalistka KARI, która zaprosiła zgromadzonych gości do otwartego tylko na ten jeden wieczór pop-up store z kolekcją ERDEM x H&M. Zwieńczeniem wydarzenia były przedpremierowe zakupy najnowszej kolekcji.
Premiera kolekcji ERDEM dla H&M to drugie, po H&M Dworzec, wydarzenie, jakie agencja Brave przygotowała dla H&M.