Roger & Gallet to marka o ponad 200-letniej historii, znana z wysokiej jakości naturalnych produktów kosmetycznych i kosmetyków naturalnych. Marka oferuje bogate portfolio, w tym wody zapachowe well-being, żele pod prysznic, mydła oraz kremy do rąk, z naturalnymi olejkami eterycznymi pozyskiwanymi z owoców i kwiatów. Eleganckie i ciekawe opakowania w stylu Art Deco dodają produktom unikalnego i ponadczasowego charakteru.
– Kampania, którą obecnie realizujemy jest jedną z wielu planowanych aktywności dla marki Roger & Gallet, które mają na celu przybliżenie Polakom unikalnej francuskiej marki, która jest ceniona i bestsellerowa w wielu krajach w Europie i na świecie – mówi Edyta Lauks, marketing lead w Laboratoire Native Polska.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
– Przygotowaliśmy strategię mediową, która uwzględnia specyfikę marki Roger & Gallet i jej odbiorców. Opierając się na naszym wieloletnim doświadczeniu, stworzyliśmy kampanię, która dotrze do grupy docelowej oraz zbuduje świadomość tej marki w Polsce – mówi Marek Chrostowski, head of media w Cape Morris.
Kampania digitalowa wystartowała 15 czerwca i potrwa do połowy lipca. Cape Morris jest odpowiedzialne za realizację i zakup mediów. Agencja współpracuje z Laboratoire Native Polska od marca 2023 roku, z sukcesem zrealizowała już kampanie digitalowe dla marek Phyto i LIERAC.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta