Okres walentynek zdominowany jest w komunikacji marketingowej wszelkimi odniesieniami do miłości, a czy może być lepszy nośnik do opowiedzenia romantycznej historii niż klasyczny książkowy romans?
Dlatego osią walentynkowej komunikacji marki Silan stała się książka „PołączONE”, w której w życie bohaterek czterech opowiadań – wpleciono historię granatowej wstążki, charakterystycznego motywu z opakowań marki Silan. Wydanie, napisane przez bestsellerową autorkę romansów – Magdalenę Witkiewicz – zostało przygotowane tak by działało na wszystkie zmysły odbiorcy. Nie pomijając zmysłu węchu gdyż książka została nasączona aromatem inspirowanym Silan Romance z linii Silan Supreme.
Zobacz również
Książka „PołączONE” dostępna była w sprzedaży promocyjnej w ramach aktywacji organizowanej w sieci sklepów Carrefour oraz w platformie sprzedażowej Allegro. Widoczność promocji zapewniły dedykowane materiały POS oraz kampania displayowa.
Dodatkowo działania wspierane były przez znane influencerki, m.in. Katarzynę Cichopek, które na swoich kanałach odczytały fragmenty książki „PołączONE”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach