Agencja Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star

Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 roku przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji.
O autorze
0 min czytania 2017-02-27

Agencja Deloitte Digital będzie odpowiadać za wdrożenie i przeprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej digital. Celem jest repozycjonowanie marki w grupie słonych przekąsek. Start działań planowany jest wiosną 2017 roku. 

Jak podkreśla Katarzyna Rogowska, Brand Manager marek Star, Mr Snaki i Sunbites – O wyniku przetargu zadecydowało uwzględnienie specyfiki grupy docelowej, zaadresowanie celów strategicznych marki oraz wyróżnialny koncept na tle kategorii.

W chwili obecnej obydwie strony formalizują warunki i zasady współpracy.

Star to kolejny nowy klient agencji Deloitte Digital. Z końcem 2016 roku w wyniku wygranych przetargów do grona klientów agencji dołączyły Pizza Hut, Mazda i Getin Bank, a PepsiCo przedłużyło współpracę na markach Pepsi i Mirinda.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj