Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz – założyciele Kamikaze – pozostają jej głównymi zarządzającymi.
„W ubiegłym roku obchodziliśmy 10. urodziny agencji i doszliśmy do wniosku, że nasz dalszy rozwój wymaga silnego partnera o międzynarodowym zasięgu działania. Altavia jest dla nas idealnym partnerem, m.in. poprzez zorientowanie na konsumenta, duże doświadczenie w retailu, dysponowanie własnymi badaniami nt. zachowań konsumenckich (ShopperMind, Barometer), co idzie w parze z naszymi kompetencjami i ambicjami” – mówi Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze i dodaje – „Kamikaze, podobnie jak Altavia, specjalizuje się w komunikacji B2C i współpracuje z markami szerokiej dystrybucji. Nie bez znaczenia jest też fakt, że mieliśmy okazję poznać się wcześniej, współpracując przy działaniach dla L’Oréal Polska. Odpowiada nam również federacyjna natura grupy Altavia, oparta na dużej niezależności i samodzielności agencji w grupie”.
Zobacz również
Altavia Polska specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych dla czołowych międzynarodowych retailerów i marek, które pomagają dynamizować sprzedaż. Kompetencje całej grupy Altavia są zorientowane na retail i konsumenta. W zakresie shopper marketingu jest jednym z liczących się graczy w skali globalnej. Grupa przechodzi obecnie intensywną transformację, poszerzając swoje kompetencje w obszarze digital – Kamikaze jest piątą agencją digital przejętą przez grupę Altavia w tym roku na całym świecie.
„Dzięki inwestycji w Kamikaze, agencję o ugruntowanej na rynku pozycji, poszerzamy naszą ofertę i siłę działania na polskim rynku. W Polsce od 15 lat pracujemy dla największych marek, jak Carrefour, L’Oréal, Shell. Nasi klienci oczekują od nas kompleksowej oferty, uwzględniającej działania w digitalu. Dlatego poszukiwaliśmy partnera z tego obszaru, który również ma doświadczenie w pracy z dużymi brandami” – mówi Ireneusz Laskowski, szef i udziałowiec Altavia Polska.
„Kamikaze od kilku już lat rozwija się w kierunku agencji strategiczno-kreatywnej z szerokimi kompetencjami i ofertą. W połączeniu z wiedzą Altavii w obszarze retailu i o zachowaniach konsumentów będziemy w stanie zbudować bardzo kompleksową ofertę zarówno dla marek, jak i retailerów, zorientowaną wokół klientów” – dodaje Joanna Dering, założycielka Kamikaze.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Altavia Polska oraz Ireneusz Laskowski obejmują 60 proc. udziałów, 40 proc. pozostaje w rękach założycieli agencji: Joanny Dering i Michała Ryszkiewicza, którzy nadal będą nią zarządzać. Jest to zgodne z modelem działania Altavia Group na świecie. Agencja Kamikaze będzie działała wciąż pod swoją dotychczasową nazwą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing