Agencja digitalowa Tigers z Polską Nagrodą Jakości na 10. Polskim Kongresie Przedsiębiorczości

Agencja digitalowa Tigers była jedną z organizacji, które wzięły udział w tegorocznym, dziesiątym już Kongresie Przedsiębiorczości. Wydarzenie odbywa się 13 i 14 listopada w Krakowie.
O autorze
1 min czytania 2023-11-15

Podczas kongresu agencja, którą doceniono za wdrażanie koncepcji zarządzania przez jakość TQM, została nagrodzona Polską Nagrodą Jakości.

10. Polski Kongres Przedsiębiorczości to polsko–europejskie forum wymiany wiedzy i doświadczeń, podczas którego poruszane są najważniejsze kwestie dotyczące polskiej i światowej gospodarki. Kongres od 10 lat realnie wpływa na działania polskich przedsiębiorców, naukowców i samorządowców, a jego interdyscyplinarność daje szansę na realne efekty i przyczynia się do komercjalizacji projektów i badań partnerów. Polski Kongres Przedsiębiorczości, w ramach którego co roku 150 prelegentów oraz 40.000 uczestników on-line dyskutuje o najważniejszych kwestiach Polski, Europy i świata, stanowi rzeczywiste wsparcie dla przedsiębiorców, naukowców oraz samorządowców.

Podczas tegorocznego wydarzenia dyskutowano m.in. o nastrojach na rynkach nieruchomości, relacji biznesu ze sportem, współpracy Polski z zagranicą, energetyce odnawialnej, doradztwie podatkowym, ochronie patentowej, usługach chmurowych dla firm i strategiach gospodarczych w obiegach zamkniętych.

10. Polski Kongres Przedsiębiorczości był dla agencji Tigers także okazją do świętowania. Agencja otrzymała podczas niego Polską Nagrodę Jakości. PNJ, przyznawana przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji oraz Fundację Teraz Polska, to wyraz uznania dla firm wdrażających w swoje działania koncepcję zarządzania przez jakość – TQM (Total Quality Management).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy niezwykle dumni z tej nagrody, szczególnie że to już drugie – po Effie – wyróżnienie dla naszej agencji w ostatnim czasie. Przyznanie PNJ agencji Tigers to znak, że oferujemy naszym klientom usługi najwyższej jakości. Na świadczoną przez nas jakość obsługi pracowaliśmy latami, zbierając doświadczenie we współpracy z klientami z różnych branż. Nie byłoby jednak tego wyróżnienia, gdyby nie codzienna praca dziesiątek specjalistów i ekspertów Tigers i przyświecające nam wartości: Orientacja na rozwój, Doskonałość operacyjna, Odpowiedzialność i Transparentność. Cieszę się, że nasza kreatywność i innowacyjność oraz praca włożona w nieustanne podnoszenie jakości naszych usług zostały zauważone przez kapitułę – powiedział Milivoj Puskar, Head of Growth Tigers, który odebrał nagrodę dla agencji w imieniu Karoliny Kawskiej, CEO Tigers.

Słuchaj podcastu NowyMarketing