Agencja eFRESH dla MUSIC FOR LIFE – pomagaj dzieciom, głosując na muzykę

Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma przygotowała projekt architektury informacji, szatę graficzną oraz wdrożenie strony w oparciu o autorski system CMS HYDRAportal.
O autorze
1 min czytania 2012-06-27

Platforma umożliwia głosowanie na ulubiony utwór i pomoc chorym dzieciom. Kampanię honorowo wspierają artyści polskiej sceny muzycznej, jak m.in.: Maryla Rodowicz, Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska czy  Piotr Kupicha.

– Naszym celem jest zbiórka funduszy na cel charytatywny, który przyczyni się do leczenia lub rehabilitacji dzieci. Po uzbieraniu wymaganej kwoty, zostanie ona przeznaczona na zakup sprzętu medycznego. Wszystko przedstawione jest w ciekawy i atrakcyjny dla użytkownika sposób. Mamy nadzieję, ze zachęci to Internautów do czynnego uczestnictwa w zabawie i pozwoli na zebranie jak największej ilości środków finansowych – komentuje Joanna Czyżewska, rzecznik prasowy kampanii MUSIC FOR LIFE.

Portal www.musicforlife.pl  to nie tylko miejsce odkrywania nowych talentów. Serwis zawiera również aktualności o gwiazdach, informacje o koncertach, imprezach w klubach oraz nowościach na rynku muzycznym. W ramach kampanii odbywać się będą także wydarzenia promujące ideę kampanii. Strona połączona jest z portalem Facebook.

– Stworzony serwis internetowy został zintegrowany z wirtualnym systemem płatności. Głosujący mają możliwość oddania głosu na ulubiony utwór i jednym kliknięciem przekazanie dowolnej kwoty na określony cel charytatywny. To ciekawy sposób na zaangażowanie Internautów w akcję charytatywną, jednocześnie dostarczając im dużą ilość dobrej rozrywki – komentuje Artur Wolniewicz, Account Manager eFRESH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj