W każdym kolejnym tygodniu Emlab produkuje między 5 a 10 nowych eventów online. Większość z nich to wydarzenia o frekwencji około 100 osób. Łączna liczba osób, które partycypowały w eventach online wyprodukowanych przez Emlab wynosi już ponad 4,5 tysiąca.
Formaty w tej wersji efektywnie sprawdzają się w realizacji celów, przede wszystkim umożliwiają sprawne dzielenie się wiedzą. Uczestnicy doceniają wygodę, sposób organizacji, możliwość interakcji i wartość merytoryczną takich spotkań – ponad 70% ankietowanych oceniło to doświadczenie jako wartościowe, a średni NPS wyniósł 9. W swoich projektach agencja wykorzystuje głównie narzędzia i technologię Google (Google Hangouts Meet oraz live streaming na YouTube) – swojego wieloletniego klienta w obszarze eventów. Dzięki ich powszechności i dostępności stanowią one aktualnie najbardziej przyjazne środowisko do korzystania z domu.
Zobacz również
– Nad modyfikacją strategii pracowaliśmy już od jakiegoś czasu, czytając sygnały z rynku wskazujące na potrzebę rozszerzenia event marketingu o komponent konwersji. Wybuch epidemii Covid-19 i jej impakt na globalny biznes tylko przyspieszył nasze działania – mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy SF. – Zdajemy sobie sprawę, że w obecnej sytuacji klienci tym bardziej przywiązują wagę do efektywności projektów marketingowych, a eventy w wersji online są łatwo mierzalne. Dzięki kompetencjom Grupy SF oferujemy rozszerzenie wydarzeń o komunikację posteventową i działania prosprzedażowe oparte o performance marketing i e-commerce, tworząc rozwiązania zorientowane na cele – dodaje Jeziorski.