Tak powstał autorski, unikatowy projekt: ścienny kalendarz w formacie A2 wydrukowany na matowym papierze offsetowym 300g/m2 o limitowanym nakładzie, składający się z kart ilustrowanych autorskimi grafikami. Kalendarze już trafiły na aukcję Allegro (w cenie 89 zł za egzemplarz), ale pojawią się również w sprzedaży w wybranych punktach Warszawy i Poznania.
Od początku intencją twórców był cel charytatywny. W głosowaniu, w którym mogli wziąć udział wszyscy pracownicy agencji, a więc przeszło sto osób, wybrano Schronisko dla Zwierząt Młodolino.
Zobacz również
Autorzy prac: Svitlana Ostapiuk, Justyna Gajownik, Patrycja Niewiadomska, Marcin Jagodziński, Marcin Konopka, Ada Skowronek, Krzesimir Ostrowski, Paweł Janas, Urszula Łopata, Bogumiła Pepasińska, Alicja Waśkiewicz.
Opieka artystyczna: Paweł Janas (creative director), Michał Adamczyk (creative director); pomysłodawca kalendarza: Wincenty Kokot.
Przez cały rok na blogu agencji co miesiąc były prezentowane kolejne grafiki. Projekt był stale komunikowany w agencyjnych kanałach społecznościowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jedna z grafik spotkała się inspiracją do powstania… tatuażu! Więcej na ten temat TUTAJ.
Słuchaj podcastu NowyMarketing