Agencja GoldenSubmarine wydała ZłotyKalendarz 2020, z którego zyski zostaną przekazane na szczytny cel

W projekt zaangażowali się pracownicy działu kreacji agencji; dwanaścioro z nich stworzyło grafiki ilustrujące karty kalendarza na kolejne miesiące przyszłego roku. Prace były inspirowane konkretnymi miesiącami.
O autorze
1 min czytania 2019-11-12

Tak powstał autorski, unikatowy projekt: ścienny kalendarz w formacie A2 wydrukowany na matowym papierze offsetowym 300g/m2 o limitowanym nakładzie, składający się z kart ilustrowanych autorskimi grafikami. Kalendarze już trafiły na aukcję Allegro (w cenie 89 zł za egzemplarz), ale pojawią się również w sprzedaży w wybranych punktach Warszawy i Poznania.

Od początku intencją twórców był cel charytatywny. W głosowaniu, w którym mogli wziąć udział wszyscy pracownicy agencji, a więc przeszło sto osób, wybrano Schronisko dla Zwierząt Młodolino.

Autorzy prac: Svitlana Ostapiuk, Justyna Gajownik, Patrycja Niewiadomska, Marcin Jagodziński, Marcin Konopka, Ada Skowronek, Krzesimir Ostrowski, Paweł Janas, Urszula Łopata, Bogumiła Pepasińska, Alicja Waśkiewicz.

Opieka artystyczna: Paweł Janas (creative director), Michał Adamczyk (creative director); pomysłodawca kalendarza: Wincenty Kokot. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez cały rok na blogu agencji co miesiąc były prezentowane kolejne grafiki. Projekt był stale komunikowany w agencyjnych kanałach społecznościowych.

Jedna z grafik spotkała się inspiracją do powstania… tatuażu! Więcej na ten temat TUTAJ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się