Opracuje również koncepcje digital i key visuali, których celem będzie umocnienie innowacyjnego podejścia Banku do tworzenia usług i komunikacji w swojej kategorii marketingowej. Współpraca obejmie cały 2015 rok.
Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją Good, ponieważ w rozwiązaniu zadania przetargowego zespół po raz kolejny udowodnił, że doskonale rozumie potrzeby biznesowe naszej marki i ma konsekwentny pomysł na dalszy rozwój strategii komunikacyjnej dla Getin Bank, o czym będzie można się już niebawem przekonać. – komentuje Marcin Wójtowicz, p.o. Dyrektor Marketingu, Getin Bank.
Zobacz również
W wyniku wygranego przetargu i poszerzenia zakresu planowanych prac oraz pozyskania kolejnych projektów reklamowych agencja Good. planuje rozbudowanie zespołu w obszarze obsługi i kreacji jeszcze w pierwszym kwartale 2015 roku.
Agencja strategiczno-kreatywna Good od trzech lata działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową. Do grona stałych klientów Agencji należą: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Play, Grupa PZU i Volvo.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]