Pierwszym klientem agencji na tę usługę została ogólnopolska sieć centrów handlowych Atrium. Great Open House zorganizowała i przeprowadza właśnie w 4 centrach handlowych tej marki familijne imprezy z Monopoly w roli głównej, a równolegle także Mistrzostwa Polski w Monopoly.
Pierwszą serię eventów na licencji Hasbro z wykorzystaniem Monopoly agencja Great Open House organizuje w galeriach handlowych ogólnopolskiej sieci Atrium. Imprezy pomyślane są jako atrakcyjna forma spędzenia czasu dla wszystkich odwiedzających te centra handlowe. Główną atrakcją są rozgrywki w Monopoly – na dużej planszy, po której poruszają się gracze, z dużymi kostkami, pionkami i kartami.
Zobacz również
– Zakup licencji Monopoly to kolejne wzmocnienie oferty naszego działu eventów. Klienci galerii handlowych znudzeni są już tradycyjnymi atrakcjami i dlatego chętnie pojawiają się na takich wydarzeniach jak event Monopoly. Już dziś wiemy, że w trakcie jednej z naszych wakacyjnych imprez footfall wzrósł o kilkadziesiąt procent w porównaniu do analogicznego weekendu sprzed roku – to dość obiecujący wynik. Z drugiej strony jest to wyraźny sygnał do poszukiwań kolejnych atrakcyjnych licencji do wykorzystania w dziale eventowym GOH – mówi Robert Kołodziejczyk, CEO agencji Great Open House.
Pierwsze imprezy organizowane przez Great Open House z licencją na Monopoly odbyły się w Pile (Atrium Kasztanowa) i w Koszalinie (Atrium Koszalin). Kolejne będą miały miejsce w Warszawie, już w najbliższe weekendy – 22 i 23 sierpnia w Atrium Reduta, a 29 i 30 sierpnia w Atrium Targówek.
Podczas wakacyjnych imprez z Monopoly w galeriach Atrium odbywają się także równolegle Mistrzostwa Polski w Monopoly. Z każdego z 3 turniejów eliminacyjnych (Piła, Koszalin, Warszawa Reduta) awansuje po 4 najlepszych graczy – najlepsza dwunastka zmierzy się ze sobą w warszawskim Atrium Targówek, w ostatni weekend wakacji. Zwycięzca Mistrzostw Polski pojedzie w nagrodę na Mistrzostwa Świata, które odbędą się we wrześniu w chińskim Makao. Uczestnicy polskich rozgrywek mają też szansę na zdobywanie nagród fundowanych przez sklepy znajdujące się w poszczególnych centrach handlowych Atrium, w których odbywają się turnieje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing